یک بیماری همه گیر چگونه ارتباطات شرکتی را تغییر داد؟

تغییراتی که همه گیری اخیر در ارتباطات داخلی و خارجی شرکت ها ایجاد کرد، به نظر می رسد که تا همیشه ماندگار باشد. در این مطلب کوتاه قصد داریم به بررسی تغییراتی که این بیماری بر روی ارتباطات شرکتی داشته است بپردازیم. در اینجا ایده های برقراری ارتباط مناسب با مشتری در دوران همه گیری را نیز مطرح کرده ایم که می تواند به شما در ایجاد یک ارتباط موثر کمک کند.

همانگونه که شرکت ها به تعدیل فعالیت های حضوری خود در نتیجه همه گیری ادامه می دهند، مطمئن می‌شوند که کارکنانشان در عین حفظ تولید، سالم و ایمن بمانند. در نتیجه، آنها باید از ارتباطات سریع، قابل اعتماد و امن داخلی با کارکنان، و همچنین در خارج از شرکت با سهامداران، تامین کنندگان، مشتریان، سیاست گذاران و رسانه ها، اطمینان حاصل کنند.

حفظ ارتباط با تیم، تامین کنندگان و مشتریان همیشه مهم است. اما در این روزها که دیدن انسان ها کمی سخت تر شده است، مهم تر از قبل است. سازمان شما به ابزارهای ارتباطی قابل اعتماد و کارآمد نیاز دارد تا بتواند ارتباطاتی که قبل از همه گیری داشته است را بعد از آن نیز به طور کامل، یا حتی بهتر، حفظ کند. زمانی که افراد برای همکاری در پروژه ها و برقراری ارتباط در خانه قرنطینه می شوند یا در خانه کار می کنند، به زودی راه هایی برای آسان تر کردن کارها پیدا می کنند. از بیشتر شدن استفاده از هدست حرفه ای تا سیستم های یکپارچه ارتباطی، همه گیری اخیر باعث شده است که تغییرات قابل توجهی در محل کار مجازی رخ دهد. این تغییرات تأثیر پایداری بر عادات آینده محل کار خواهد داشت. با ما همراه باشید تا تغییرات ارتباطات شرکتی را در زمان بعد از همه گیری بررسی کنید.

یک بیماری همه گیر چگونه ارتباطات شرکتی را تغییر داد؟2

ارتباطات داخل شرکتی پس از همه گیری

مهم ترین ارتباط، بین کارمندان یک شرکت است. در صورت ایجاد ناهماهنگی تمامی فعالیت های شرکت تحت تاثیر قرار می گیرند. ارتباط مدیران با کارمندان نیز از ارتباطات داخلی است که در صورت اختلال در آن رویداد بسیار فاجعه آفرینی در شرکت رخ می دهد.

استفاده از سیستم تلفنی ویپ در کنار ویدئو کنفرانس، به شرکت ها این امکان را داده است تا در صورت نیاز، به سرعت یک تماس مستقیم برقرار شود و هماهنگی های لازم بر بستر شبکه با پشتیبانی ویپ یا ویدئو کنفرانس انجام پذیرد.

دارا بودن سیستم انتقال فایل و مدیریت پروژه در طول همه گیری برای تیم هایی که از راه دور فعالیت می کنند، بسیار حیاتی است. سیستم های یکپارچه ارتباطی نیز وجود دارند که می توانند تمامی این امکانات را در قالب یک نرم افزار ساده در اختیار شرکت ها قرار دهند.

باید از امنیت انتقال فایل ها و اطلاعات دیگر نیز مطمئن باشید. این باعث فعالیت بیشتر شرکت های امنیت سایبری و پیشرفت بیشتر آنها در حین همه گیری شده است. گسرتده کردن امنیت بهتر در محیط سایبری از تغییرات مهمی بود که همه گیری اخیر در ارتباطات از راه دور ایجاد کرد

یک بیماری همه گیر چگونه ارتباطات شرکتی را تغییر داد؟3

ارتباط از راه دور با مشتریان در شرکت ها

در دوران همه گیری، وب سایت ها مهم ترین کانال ارتباط با مشتری برای شرکت ها بودند. وب سایت ها محل مناسبی برای قرار دادن اخبار، ارائه آموزش های تصویری و متنی، همچنین ارتباط مستقیم مانند چت با مشتری هستند.

در کنار وب سایت ها، ارتباطات تلفنی ویپ به شما کمک می کنند تا ارتباطی مستقیم با مشتریان برقرار کنید و همچنین جلسه کنفرانس چند نفره صوتی با او داشته باشید. همچنین قابلیت هایی مانند دسترسی به شماره تلفن شرکت از راه دور، پاسخ تلفن هایی که به شرکت می رسند از طریق موبایل، صندوق صوتی و سایر امکانات سیستم تلفنی ویپ به شما کمک می کنند ارتباطی مطمئن و موثر داشته باشید. تلفن تحت شبکه قابلیت های بسیاری دارد که دانستن آنها ایده های بسیاری برای برقراری یک ارتباط بهتر به شما خواهد داد.

داشتن یک هدست تلفن حرفه ای به شما کمک می کند تا از کیفیت صدای خود در حین برقراری یک ارتباط صوتی با مشتری مطمئن باشید. البته این لوازم جانبی را در کنار یک اینترنت پر سرعت نیاز دارید تا نهایت کیفیت صدا و تصویر را همیشه در اختیار داشته باشید.

شرکت های بسیاری در زمینه ارتباطات از راه دور فعالیت خود را پس از همه گیری شروع کرده اند. این شرکت ها در کنار کارافرینی توانسته اند ضرر همه گیری به ارتباطات خارجی شرکت ها را تاحدود بسیار زیادی پوشش دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *