کد تخفیف اسنپ دکتر برای خدمات درمانی تخصصی

کد تخفیف اسنپ دکتر برای خدمات درمانی تخصصی

بیماری‌های مختلف برای همه پیش می‌آیند. به عبارت دیگر، مریض شدن شرایطی است که هر کس کم و بیش آن را تجربه می‌کند. منظور از مریضی هم لزوماً مشکلات و بیماری‌های خاص و سنگین نیست. بیماری‌های متداولی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا هم به اندازه خودشان نیاز به مراقبت و درمان دارند. در یک کلام، هر مشکل سلامتی که داشته باشید از سردرد و سرماخوردگی جزئی گرفته تا مشکلات حاد، همه به توجه و مراقبت پزشکی نیاز دارند. برای اینکه بتوانید در سریع ترین زمان ممکن سلامت خودتان را بازیابید باید با پزشک مشورت کرده و دارو و دیگر ملزومات درمان را دریافت کنید. در این مطلب به شما توضیح می‌دهیم که چطور می‌توانید با کد تخفیف اسنپ دکتر، تمام خدمات پزشکی و درمانی عمومی و تخصصی خود را با کمترین هزینه ممکن بدون دردسر از خانه دریافت کنید.

 کاهش هزینه‌های درمان با کد تخفیف اسنپ دکتر

اسنپ دکتر یکی از اپلیکیشن‌های شناخته شده در حوزه پزشکی و سلامت است. اگر به دنبال دریافت خدمات درمانی بهتر و ارزان تر هستید، احتمالاً از قبل با اسنپ دکتر آشنایی دارید. در این سامانه می‌توانید به صورت آنلاین به داروخانه دسترسی داشته باشید، با پزشکان و متخصصان صحبت کنید، از روانشناسان کمک بگیرید و خدمات پزشکی در منزل دریافت کنید. مجموعه اسنپ دکتر برای راحت تر کردن کار مراجعان و کاهش هزینه‌های آن‌ها کد تخفیف‌هایی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

کد تخفیف در واقع راهکار و ابزاری برای کاهش هزینه‌های شما است. با کدهای تخفیف اسنپ دکتر با دغدغه و نگرانی کمتری به مراقبت از خودتان پرداخته و می‌توانید هزینه‌های ضروری برای محافظت از سلامت خود را کاهش دهید. این کدهای تخفیف در اشکال مختلف و با توجه به نیازهای متفاوت کاربران ارائه می‌شود. برای مثال، افرادی که برای نخستین بار به سراغ این مجموعه می‌آیند از کد تخفیف خرید اول و سایر مراجعین می‌توانند از کد تخفیف بدون محدودیت استفاده کنند. همچنین برای هر کدام از خدمات مشاوره روانشناسی، ویزیت متخصص، انجام آزمایش، سفارش دارو و … نیز کد تخفیف اسنپ دکتر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برخی از این تخفیف‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

کد تخفیف اسنپ دکتر کد میزان تخفیف شرایط و محدودیت‌ها
کد تخفیف داروخانه اسنپ phar30 30 هزار تومان ویژه اولین خرید با حداقل 70 هزار تومان سفارش
کد تخفیف مشاوره پزشکی اسنپ دکتر DOCTOR80 100 درصد سقف تخفیف 80 هزار تومان برای کاربران جدید
کد تخفیف اولین خرید داروخانه PHAR30 15 هزار تومان حداقل سفارش 40 هزار تومان

مهم ترین خدمات اسنپ دکتر

دسترسی آسان به خدمات پزشکی و درمانی که در اسنپ دکتر ارائه می‌شود می‌تواند زندگی را بسیار ساده تر کند. از طرف دیگر، کدهای تخفیف هم هزینه پرداختی شما را کاهش می‌دهند. این موارد را پیش از این بررسی کردیم. حالا نوبت آن رسیده که با جزئیات و دقت بیشتر بررسی کنیم که کدام خدمات و امکانات از اسنپ دکتر قابل دریافت است.

داروخانه آنلاین اسنپ

داروخانه آنلاین اسنپ تا پیش از این به صورت جداگانه و با نام اسنپ دارو فعالیت می‌کرد؛ اما اکنون این مجموعه به عنوان یکی از خدمات اسنپ دکتر فعال است. در داروخانه آنلاین اسنپ دکتر این امکان را دارید که داروهای مختلف را با نسخه یا بدون نسخه سفارش دهید. بدیهی است که برای تهیه برخی داروها ارائه نسخه پزشک الزامی است. پس از ثبت سفارش، اقلام مورد نظر شما از داروخانه‌های اطراف دریافت شده و برای شما ارسال می‌شوند. فرایند بررسی و اعلام موجودی نیز معمولاً 30 دقیقه زمان می‌برد. علاوه بر این، می‌توانید سایر اقلام موجود در داروخانه‌ها مانند محصولات بهداشتی را هم از این طریق با کد تخفیف تهیه کنید.

مشاوره با پزشک عمومی و متخصص

یکی از بهترین ویژگی‌های اسنپ دکتر این است که به عنوان واسطه میان شما و پزشکان مختلف عمل می‌کند. کافیست وارد قسمت مشاوره پزشکی بشوید. سپس، می‌توانند همه تخصص‌های موجود  را مشاهده کنید. برخی از این موارد عبارت اند از زنان و زایمان، داخلی، روانپزشک، اطفال، کلیه و مجاری، مغز و اعصاب، پوست و مو، ارتوپدی، گوش، حلق و بینی، سلامت جنسی، قلب و عروق، تغذیه، چشم، دندانپزشک، بیهوشی، رادیولوژی و زیبایی.

برای دریافت خدمات مورد نیاز خود کافیست روی تخصصی که مد نظر دارید کلیک کنید. با این کار، لیستی از پزشکان به شما نمایش داده می‌شود. برای انتخاب از میان گزینه‌های موجود می‌توانید به امتیاز آن‌ها دقت کنید. هر پزشک یک امتیاز دارد که توسط مراجعان قبلی به او داده شده است. علاوه بر این، می‌توانید نظرات سایر بیماران را مطالعه کنید تا از کیفیت خدمات و پاسخگویی پزشک مطلع شوید. علاوه بر این، تعداد مشاوره‌ها نیز مشخص است. راه ارتباطی با هر متخصص هم نوشته شده است. می‌توانید مشاوره مورد نیاز خود را به صورت متنی یا تلفنی دریافت کنید. هزینه مشاوره تلفنی بر اساس مدت زمان نیز نوشته شده است. هزینه مشاوره متنی نیز ارزان تر از مشاوره تلفنی است؛ اما برای دریافت جواب باید کمی منتظر بمانید. البته هر دو قیمت با کد تخفیف قابل کاهش هستند. ساعات پاسخگویی هر پزشک نیز نوشته شده است تا راحت تر بتوانید خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید.

کد تخفیف اسنپ دکتر برای خدمات درمانی تخصصی

مشاوره با روانشناس

مشکلات روحی و روانی هم درست به همان اندازه بیماری‌های جسمی اهمیت دارند. مشکلات فردی مانند اضطراب و افسردگی، موفقیت شغلی و تحصیلی و همچنین مشکلات در ازدواج و انتخاب پارتنر، مسائل جنسی و زناشویی، تربیت فرزند و … همه از جمله مسائلی به شمار می‌آیند که با کمک یک مشاور یا روانشناس خوب قابل حل هستند. البته، دسترسی به روانشناس برای همه افراد در شهرها و مناطق مختلف به یک اندازه نیست. به همین دلیل هم هست که سرویس مشاوره روانشناسی آنلاین اسنپ دکتر یکی از جذاب ترین خدماتی است که می‌توانید از آن برای بهبود و ارتقا سلامت روان خود بهره ببرید. با انتخاب نوع مشکل خود، به راحتی به متخصصان آن حوزه متصل شده و می‌توانید از آن‌‌ها مشاوره دریافت کنید. با توجه به پایین تر بودن قیمت مشاوره تلفنی، انعطاف پذیر بودن ساعت و وجود تخفیف، وقت و هزینه‌ای که صرف می‌کنید کمتر خواهد بود.

ویزیت در منزل

از خدمات منحصر به فرد و جذاب اسنپ دکتر می‌توان به ویزیت در منزل اشاره کرد. این موضوع به ویژه برای افرادی که امکان خروج از منزل را نداشته یا نیاز به دریافت خدمات درمانی منظم در بازه‌های زمانی ثابت دارند مفید است. با رزرو این نوع خدمات اسنپ دکتر می‌توانید از ویزیت پزشک، بررسی روتین، انجام تزریقات، پرستاری و … در منزل خود بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *