چگونه واژن را سریع تنگ کنیم همه چیز در باره این موضوع

بسیاری از خانم‌ها برای این که بتوانند کیفیت روابط جنسی خود را افزایش دهند، به دنبال راهکارهایی برای تنگی واژن هستند. باید بدانید که هم اکنون راهکارهای گوناگونی پیش روی شما وجود دارد که به کمک آن‌ها واژنتان سفت خواهد شد. اما این راهکارها ممکن است خطرناک و موقتی باشند.

یکی از ساده ترین راهکار ها برای تنگ کردن واژن این است که شما روش‌های خانگی را برگزینید. درمان خانگی  تنگی واژن با استفاده از مواد طبیعی انجام می‌شود و نتایج مطلوبی را نیز با خود به همراه دارد. تنگ کردن واژن منجر به افزایش کیفیت زندگی زناشویی شده و مزایای زیادی را در پی دارد. اگر از راهکارهای طبیعی برای تنگی واژن استفاده شود، عوارض چندانی متوجه یک فرد نخواهد شد. برای این که بدانید چگونه می‌توان واژن را تنگ کرد، با ما همراه باشید.

 

چرا واژن شل می‌شود؟

برخی از عوامل وجود دارند که باعث کاهش سفتی عضلات واژن خواهند شد. طی فرآیند زایمان، واژن فشار زیادی را متحمل می‌شود. همین فشار عضلات را تحت تاثیر قرار داده و در نهایت شل شدگی واژن و عدم تنگی آن را به وجود می‌آورد. دلیل دیگری که این عارضه را به دنبال دارد، کاهش سطح استروژن در بدن است. برخی از بیماری‌های بدن و رسیدن به سن یائسگی سبب می‌شود که ترشح استروژن کاهش یابد. به دنبال آن سفتی واژن از بین خواهد رفت و فرد را مجبور به یافتن روشی مناسب برای تنگی واژن خواهد کرد.

عوامل ژنتیکی نیز در این زمینه اثر گذار هستند و می‌توانند تا حدودی واژن را شل کنند. پس از شل شدن واژن، می‌توان آن را جراحی کرد و با استفاده از راه‌های خانگی آن را درمان نمود.

 

تنگ کردن واژن با ورزش

برای این که عضلات ناحیه واژن را تقویت کنید، می‌توانید از ورزش‌های مختلف استفاده نمایید. زمانی که این عضلات تقویت بشود، سبب می‌شوند که واژن سفت شده و تنگ‌تر از قبل بشود. تمرینات کگل یکی از موثرترین ورزش‌ها در راستای سفت کردن واژن هستند. عضلات کف لگن خود را منقبض کنید، ۵ ثانیه نگه دارید، سپس از این عضلات را شل کنید و به مدت چند روز و در هر روز پنج بار این حرکت را تکرار کنید. تداوم انجام این حرکات باعث تنگ شدن واژن می‌شود.

اسکات، حرکت بچه، حرکات کششی بالا بردن پا و بدن نیز روش‌های دیگری هستند که به واسطه آن‌ها می‌توانید واژنی طبیعی و مورد انتظار را داشته باشید. همچنین در این زمینه امکان استفاده از ابزارهای مناسب نیز وجود دارد.

 

تنگ کردن واژن با استفاده از داروهای گیاهی

از دیگر راهکارهایی که برای به عنوان سریع‌ترین راهکار برای تنگ کردن واژن شناخته شده است، استفاده از داروهای گیاهی است. قبل از این که یکی از داروهای گیاهی را انتخاب کنید، باید با یک پزشک ماهر در رابطه با سفت کردن واژن مشورت داشته باشید. این داروها روشی کاملاً بی خطر، مقرون به صرفه و موثر برای از بین بردن این عارضه به شمار می‌آیند. آلوئه ورا، فندق افسونگر، کوهوش سیاه و مارچوبه و گیاهانی از این قبیل هستند که واژن را سفت کرده و ساختار آن را بهبود می‌بخشند.

در کنار مواردی که برایتان نام بردیم می‌توانید از مواد غذایی مختلف نیز برای سفت کردن عضلات واژن خود استفاده کنید. شنبلیله، کنجد، ماست، سیب، هویج سویا، گردو، فندق و موادی که دارای پروبیوتیک هستند بهترین انتخاب در این زمینه به شمار می‌آیند.

 

رابطه جنسی مطلوب برای سفت‌تر کردن عضلات واژن

شاید برایتان جالب باشد که بدانید رابطه جنسی مناسب می‌تواند عاملی برای کاهش شل شدگی واژن باشد. برای این که عضلات موجود در لگن را تقویت کنید، می‌توانید کیفیت رابطه جنسی خود را افزایش دهید. برای این کار لازم است که از باید و نبایدهای رابطه جنسی مطلع شوید و اگر حرکت نادرستی را انجام می‌دهید، آن را تصحیح کنید. توجه داشته باشید که زمانی که یک فرد به ارگاسم می‌رسد، انقباض واژن نیز افزایش پیدا می‌کند. طی این فرآیند عضلات حالت سفت به خود می‌گیرند اما کمی بعد حالت اصلی خود را از دست می‌دهند. پس باید فضایی خوب و آرامش بخش برای ایجاد رابطه جنسی برقرار شود تا بتوان در آن از پوزیشن‌های مختلف بهره برد.  جراحی تنگ کردن واژن یکی از موثر ترین و همچنین دائمی ترین راه ها برای درمان این مشکل است که میتوان آن را با سایر عمل های زیبایی واژن انجام داد.

 

کنترل استرس و تاثیر آن در سفت شدن واژن

افرادی که همواره در معرض استرس‌های فراوان هستند، ممکن است بیشتر از دیگران به شل شدگی واژن دچار شوند. طبق تحقیقاتی که به عمل آمده‌اند، می‌توان با کنترل استرس گامی به سوی افزایش سفتی عضلات واژن برداشت.‌ زمانی که یک فرد استرس داشته باشد، ممکن است کارهای خود را با سرعت زیادی انجام دهد. این کارها فشار را به عضلات وارد کرده و به آن‌ها آسیب می‌رسانند. بنابراین نباید استرس و اضطراب داشته باشید؛ اگر می‌خواهید واژن شما کاملا سفت و تنگ باشد!

برخی از پزشکانی که در این حوزه فعالیت دارند، انجام ورزش یوگا را مناسب می‌داند. در این ورزش هم استرس کاهش پیدا می‌کند و هم تمریناتی انجام می‌شوند که قادر به کاهش آسیب استرس بر عضلات هستند. پس به این نکات توجه داشته باشید. در واقع شما با کاهش استرس خود بدنتان را آرامش می‌دهید. با آرامش یافتن بدن، ذهن بهتر فکر می‌کند و حرکات بدن متناسب‌تر انجام می‌شوند. این است که در نهایت واژن سفت و تنگ خواهد شد.

سخن پایانی

ما در این مطلب در مورد راهکارهای تنگ کردن واژن با شما صحبت کردیم. شما بتوانید عضلات واژن خود را سفت کنید، قطعا تنگی واژن را تجربه خواهید کرد. واژن به دلایل مختلفی شل و افتاده می‌شود. ابتدا لازم است این دلایل را بیابید. سپس آن‌ها را برطرف کنید. لابیاپلاستی همزمان با تنگ کرن واژن ممکن است و بسیار مورد توجه و علاقه قرار گرفته ، اگر قصد این جراحی را دارید حتما به بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *