پرستاری و مراقبت از کودک در منزل

پرستاری و مراقبت از کودک در منزل

یکی از بهترین خدماتی که توسط مجموعه های ارائه دهنده خدمات پرستاری و خدمات پزشکی در نظر گرفته شده، پرستاری از کودک می باشد.  استفاده از پرستار به منظور مراقبت از کودک در محیط منزل موجب میشود تا شما با خیالی آسوده و راحت به امور کاری و شخصی تان برسید و در مقابل پرستار نقش بسیار مهمی در نگهداری و مراقبت از کودک خواهد داشت.

برای اینکه بتوانید بهترین پرستار کودک در منزل را استخدام کنید باید قبل از هر اقدامی چندین مورد مهم را در نظر بگیرید: آیا کودک شما بیماری خاصی دارد؟ تا چه میزان می توانید هزینه بابت پرستاری از کودک پرداخت کنید؟ نیاز به پرستار شبانه روزی دارید یا پرستار ساعتی؟ چه پرستاری با شرایط و سن فرزند شما مناسب است؟ آیا به منظور پرستاری از کودک به چندین پرستار نیاز دارید یا یک پرستار؟

اماده سازی شرایط و کودک برای استخدام پرستار کودک در منزل

شما زمانی می‌توانید مراقبت از کودک خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید که به سوالات فوق به صورت دقیق پاسخ دهید. بعد از آن باید اقداماتی را در خصوص آماده سازی کودکتان به منظور استخدام پرستار و مراقب کودک در منزل در نظر بگیرید:

اکثر کودکان در ابتدا ممکن است با این موضوع مخالفت داشته باشند و عکس العمل مناسبی از خود نشان ندهند و حتی چندین هفته زمان نیاز است تا کودک بتواند به پرستار و وضعیت جدید خود عادت کند.

نکته مهم دیگر این است که جدا کردن یک باره کودک از خود مشکلاتی را به وجود خواهد آورد و برای اینکه کودک با شرایط جدید آشنایی پیدا کند باید از هفته های قبل برنامه ریزی های انجام گردد و به تدریج در کنار شما، کودک به پرستار عادت کند.

اگر در روزهای اول به هر دلیلی کودک مخالفت‌های را نشان می‌دهد نباید واکنش تندی نشان بدهید چرا که در هر صورت یک موقعیت عاطفی جدید رخ داده که نیاز به فرصت و زمان برای سازگاری خواهد داشت.

یکی از بهترین اقداماتی که می‌تواند کودک را راضی نگه دارد این است که شما همواره در خصوص تجربه های کودک و اتفاقاتی که برای او رخ می دهد و شرایط حضور او در کنار پرستار صحبت هایی را با کودک تان داشته باشید.

برقراری ارتباط خوب و ایده آل با پرستار

استخدام پرستار تنها برای انجام مراقبت از کودک و پرستاری از کودک نخواهد بود بلکه می‌توانید به منظور مراقبت و نگهداری از سالمند و بیمار نیز پرستار داشته باشید.

اگر میخواهید رابطه خوبی با پرستارتان داشته باشید حتما چندین مورد را در نظر بگیرید:

  • برای موارد ضروری در دسترس باشید و اگر به هر دلیلی پرستار نیاز به کمک شما دارد دریغ نکنید
  • اگر کودک شما باید حتماً طبق یک برنامه غذایی مشخص پیش برود میتوانید برنامه غذایی کودک تان را آماده کنید و از پرستار بخواهید تا مطابق با آن وعده های غذایی کودک شما را تنظیم کند
  • احترام گذاشتن به زمانبندی مراقب موجب می شود که حس بهتری ایجاد گردد و برای تحویل گرفتن کودک در تایم های مشخص کنید.
  • مراقب می تواند با آگاه بودن از مشکلات فرزند شما بهتر عمل کند؛ پس اگر کودک‌تان دارای رفتار پرخاشگرانه ای است یا به خوبی غذا نمیخورد حتماً با پرستار در این خصوص صحبت کنید و او را از هر چیزی که منجر به ایجاد نگرانی و استرس در کودک شده، آگاه نمایید.
  • در نهایت به پرستار و مراقب کودک خود بگویید که دوست دارید از چه طریقی با شما در ارتباط باشد.

اگر شما هم از والدینی هستید که به دلیل مشغله های کاری و فعالیت های روزانه زیاد نمی توانید از فرزند خود مراقبت کنید و نیاز به یک همراه دارید کافیست از مجموعه آرین طب کمک بگیرید.

آرین طب خدمات بسیار متنوعی نظیر مراقبت و نگهداری از سالمند (پرستاری از سالمند تهران) ، فیزیوتراپی در منزل، سونوگرافی در منزل، اکو در منزل، نوار قلب در منزل و…. را با کادری مجرب و متخصص به شما عزیزان ارائه می نماید که می توانید به صورت شبانه روزی از آنها بهره مند شوید. همچنین اگر نیاز به خدمات اورژانسی نیز داشته باشید در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اصلی ترین هدف این مجموعه راحتی و آسایش شما عزیزان و رضایت تان می باشد تا دغدغه ی در خصوص خدمات پزشکی و خدمات پرستاری در منزل نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *