شهروندی استرالیا را چگونه دریافت کنیم؟

مهاجرت به استرالیا یکی از اهداف بسیاری از افرادی است که در جست و جوی روشی برای رسیدن به زندگی‌ای با شرایط ایده آل هستند. آن دسته از اشخاصی که در روند بیان شده عملکردی موفقیت آمیز دارند، بدون شک پس از کمی زندگی در منطقه مورد بحث یا حتی قبل از ورود به آن این سوال  برایشان پیش میاید که شهروندی استرالیا را چگونه دریافت کنیم؟ پاسخ دادن به این پرسش کار دشواری می‌باشد؛ زیرا دستیابی به هدف فوق به وضعیتی که افراد دارند، بستگی دارد.

ساب کلاس‌های مختلفی پیش روی علاقه‌مندان به دست آوردن اقامت موقت، دائم و شهروندی هستند که هر یک پیش نیازهای خاص خود را دارند. برای آن که بتوانید پاسخ پرسش شهروندی استرالیا را چگونه دریافت کنیم را بیابید، باید ابتدا با مسیرهای موجود و روندی که می‌توان از طریق هر یک طی کنید تا به هدف نهایی برسید آشنایی پیدا کنید. اگر به ادامه این مقاله توجه کنید، بخش‌هایی را مشاهده خواهید کرد که در هر یک از آنها توضیحاتی تکمیلی را قرار داده‌ایم؛ پس مطالعه‌شان را از دست ندهید.

بررسی مسیر دریافت شهروندی استرالیا

برای آن که بتوانید شهروندی استرالیا را دریافت کنید، معمولاً ملزم هستید گام‌هایی را طی نمایید تا در نهایت به هدف خود برسید. به غیر از آن دسته از افرادی که می‌توانند از طریق قانون خون و تولد به طور مستقیم تابعیت کشور مورد بحث را به دست آورند، سایرین ملزم هستند چندین مرحله را برای رسیدن به تارگت خود طی نمایند.

بسته به وضعیتی که دارید ویزاهای کاری، سرمایه گذاری، ازدواج و تحصیلی می‌توانند برایتان به منظور رسیدن به شهروندی استرالیا مفید باشند. از آنجایی که دو مورد اول نسبت به سایر موارد بیان شده و موجود طرف‌داران بیشتری دارند، نحوه رسیدن به هدف مورد بحث را از طریق آنها در ادامه بررسی خواهیم کرد. آیا به دنبال اطلاعاتی خلاصه‌وار و کاربردی هستید؟ در این صورت بخش‌های اختصاصی هر یک از ساب کلاس‌های بیان شده را از دست ندهید.

ویزای 188 استرالیا

یکی از ساب کلاس‌هایی که زیر مجموعه گروه سرمایه گذاری قرار می‌گیرد، ویزای 188 می‌باشد. اگر به دنبال آن هستید تا برای راه اندازی کسب و کار یا بیزینس به کشور مورد بحث وارد شوید، این مجوز به شما امکان اقامت موقت را خواهد داد. برای استفاده از این مسیر افراد باید ابتدا EOI یا درخواست علاقه‌مندی خود را آماده و ارسال نمایند تا در صورت پذیرفته شدن آن و گرفتن دعوت نامه اسناد و مدارک خود را آپلود کنند.

مدت زمان اعتبار مجوز اقامتی مورد بحث 5 سال می‌باشد. بسته به شرایطی که دارید می‌توانید برای استفاده از مسیرهای سرمایه گذاری خاص، سرمایه گذاری، کارآفرینی، سرمایه گذاری پریمیوم و نوآوری تجاری باید به سراغ مناسب‌ترین گزینه برای خود بروید. پس از شنیدن این مسئله بدون شک برایتان سوال شده که چگونه از طریق آن می‌توان شهروندی استرالیا را به دست آورد؟ در ارتباط با این موضوع باید بگوییم افراد پس از فراهم کردن پیش نیازهای موجود باید برای گرفتن ویزای 888 وارد عمل شوند و از طریق آن به سراغ شهروندی استرالیا بروند.

ویزای 888 استرالیا

اگر به توضیحاتی که در قسمت قبل بیان کردیم توجه کرده باشید، بدون شک می‌دانید که ویزای 888 استرالیا مرحله دوم ساب کلاس 188 به حساب می‌رود و افراد می‌توانند با استفاده از آن اقامت دائم کشور مورد بحث را به دست آورند. داشتن سهم مشخصی از کسب و کار فعال و سابقه مدیریت بیزینس برخی از اولیه‌ترین شروط مسیر بیان شده هستند.

با داشتن این مجوز اقامتی، افراد می‌توانند به مدت 5 سال آزادانه به کشور رفت و آمد داشته باشند، از سیستم مدیکر بهره برده و بستر مناسبی برای تحصیل و اشتغال بدون محدودیت همراهانشان به وجود آورند. آیا می‌خواهید با استفاده از ویزای 888 برای شهروندی استرالیا درخواست دهید؟ در این صورت توصیه می‌کنیم با پیش نیازهای تعیین شده در این روند آشنایی پیدا کنید و پس از فراهم کردن آنها وارد عمل شوید.

ویزای 189 استرالیا

آیا قصد دارید از طریق مسیرهای کاری برای رسیدن به شهروندی استرالیا وارد عمل شوید؟ در این صورت توصیه می‌کنیم توجه زیادی به ویزای 189 استرالیا داشته باشید. به منظور واجد شرایط شدن برای ارائه درخواست این ساب کلاس فرد باید 65 امتیاز بر اساس سیستم امتیاز بندی به دست آورد.

داشتن حداکثر سن 45 سال، تسلط به زبان انگلیسی معادل سطح آیلتس 6، دریافت اسسمنت مثبت از سازمان‌های ارزیاب و داشتن سابقه کاری قابل قبول را می‌توان به عنوان برخی از شرایط تعیین شده برای این مسیر معرفی کرد.

بسته به کد شغلی‌ای که با آن وارد عمل می‌شوید، ظرفیت‌های ارائه شده برای آن و میزان امتیاز به دست آمده شانس موفقیت در رسیدن به ویزای 189 متفاوت خواهد بود. اگر بتوانید در طی چند سال اول حضورتان در خاک کشور مورد بحث پیش نیازهای تعیین شده را فراهم کنید، مجاز خواهید بود برای گرفتن شهروندی استرالیا درخواست خود را به اداره مهاجرت ارائه دهید.

ویزای 190 استرالیا

ویزای 190 گزینه بسیار مناسبی برای گرفتن شهروندی استرالیا است و افرادی که نمی‌توانند حداقل تعیین شده برای ساب کلاس 189 را تامین نمایند باید به سراغ این گزینه بیایند. شرایط تعیین شده برای مسیر مورد بحث شباهت زیادی به آن چه که در قسمت قبل بیان کردیم دارد. تفاوتی که میان آنها وجود دارد چیزی نیست جز نیاز به اسپانسر در ساب کلاس 190.

در صورتی که بتوانید حمایت ایالتی را به دست آورید، دولت منطقه به شما در تامین حداقل 65 امتیاز مورد نیاز کمک خواهد کرد و در قبال آن به طور اخلاقی متعهد خواهید شد تا برای 2 سال در استان حامی اقامت داشته باشید.

مزایای بسیاری در اختیار دارندگان این مجوز اقامتی قرار خواهد گرفت که از جمله آنها می‌توان به استفاده از مدیکر، به همراه بردن اعضای خانواده، رفت و آمد آزادانه به مدت 5 سال، درخواست دادن برای رسیدن به شهروندی استرالیا، تحصیلی و اشتغال بدون محدودیت خود و همراهان و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

ویزای 491 استرالیا

یکی از پرطرف‌دارترین مسیرهای کاری که با استفاده از آن می‌توانید اقامت موقت بگیرید، ویزای 491 استرالیا می‌باشد. آیا به دنبال آن هستید تا در نهایت شهروندی استرالیا را بگیرید؟ در این صورت باید دو مرحله را پشت سر بگذارید؛ ابتدا اقامت موقت خود را به دائم تبدیل کنید و سپس به سراغ گام نهایی بروید.

در مرحله اول متقاضی باید 50 امتیاز خالص را به اضافه اسپانسرشیپ به دست آورد. داشتن حداکثر 45 سال سن، تسلط بر زبان انگلیسی در سطح آیلتس 6، اسپانسرشیپ فمیلی یا ایالتی و اسسمنت مثبت از سازمان ارزیاب مربوطه برخی از اصلی‌ترین شرایط تعیین شده برای ویزای 491 هستند. بسته به وضعیتی که دارید در انتهای مدت اعتبار مجوز اقامتی باید برای گرفتن یکی از ساب کلاس‌های 189 یا 190 درخواست دهید تا مسیر رسیدن به شهروندی استرالیا را برای خود هموار کرده باشید.

سخن آخر

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کلی با بهترین و پرطرف‌دارترین مسیرهایی که  با استفاده از آنها می‌توانید به شهروندی استرالیا برسید آشنا نماییم. در میان مسیرهای مهاجرتی موجود، افراد بدون شک می‌توانند گزینه‌های مناسبی را برای خود بیابند؛ تنها کافی است اطلاعاتی کلی پیرامون گزینه‌های موجود به دست آورند و در نهایت بتوانند به سراغ مناسب‌ترینشان بروند. آیا زمان محدودی دارید و یا نمی‌توانید مسیری که پیشنهاد دادیم را طی کنید؟

در این صورت توصیه می‌کنیم از خدمات مجموعه‌های مهاجرتی معتبر و شناخته شده مانند سازمان سلکت ویزا استفاده کنید. اگر اطلاعات خود را از مسیرهای ارتباطی موجود در سامانه سلکت ویزا ثبت کنید، مشاوران و کادر آن با شما تماس می‌گیرند و پس از بررسی وضعیتتان بهترین ویزای ممکن را به شما پیشنهاد خواهند داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *