رفع دائمی موهای زائد با دستگاه لیزر الیت پلاس

رفع دائمی موهای زائد با دستگاه لیزر الیت پلاس

 

لیزر کردن موهای زائد یکی از روش های رایج برای رفع دائمی موهای زائد نواحی مختلف بدن است. برای بهبود نتیجه لیزر کردن موهای زائد لازم است که این کار توسط دستگاه های پیشرفته و در چندین جلسه متوالی انجام می شود. این روش جزء روش های رایج و پر طرفداری محسوب می شود که سالیانه افراد زیادی برای انجام آن اقدام می کنند. چرا که این روش در مقایسه با سایر روش های حذف موهای زاید مانند تراشیدن، موم زدن و … نتیجه بسیار موثر و بهتری دارد. به گونه ای که آن را جزء روش های دائمی حذف موهای زائد می شناسند. در رفع موهای زائد با دستگاه لیزر از دستگاه های منحصر به فردی انجام می شود که هیچ ضرری برای بدن و پوست انسان ندارد. با این وجود باید دستگاه مناسب و معتبر در این زمینه را شناسایی کرده و برای انجام آن اقدام کنید. یکی از بهترین دستگاه های موجود و با کیفیت در این زمینه، دستگاه لیزر الیت پلاس است. اگر قصد انجام لیزر را دارید، تا پایان همراه ما باشید تا با این دستگاه، کاربرد آن، و مزایای آن به طور کامل آشنا شوید. (کلینیک نیوشا)

دستگاه لیزر الیت پلاس چیست؟

دستگاه لیزر الیت پلاس یکی از بهترین دستگاه های لیزر موجود در ایران است که به دو لیزر الکساندرایت (Alexandrite)  و ان‏ دی‏ یگ (Nd:YAG)  مجهز شده است. این دستگاه منحصر به فرد با عملکرد ویژه و خاص خود جزء بهترین دستگاه های لیزر ساخت آمریکا محسوب می شود که در بسیاری از کلینیک ها و مطب پزشکان پوست و زیبایی از آن استفاده می شود. علاوه بر این، از این دستگاه برای از بین بردن لکه ها، سیاهی و کبودی های روی پوست نیز استفاده می شود. یکی از بهترین مزایای این دستگاه این است که مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته و دارای استاندارد طلایی لیزر است.

کاربرد دستگاه لیزر الیت پلاس

مهم ترین و عمده ترین دلیل استفاده از دستگاه های لیزر از جمله دستگاه لیزر الیت پلاس به منظور رفع موهای زائد همه قسمت های بدن است. با این وجود این دستگاه با توجه به عملکرد منحصر به فرد و بسیار مطلوب و مزایای خوبی که دارد، کاربردهای دیگری نیز دارد. از مهم ترین مزایای این دستگاه می توان به عدم سوختگی پوست های حساس، عدم انتقال و ایجاد بیماری های پوستی، سرعت و عملکرد بسیار بالا و دقیق، اثر بخشی بی نظیر، سبک بودن، عدم آسیب رساندن به پوست و … اشاره کرد. به همین جهت کاربرد آن صرفا به رفع موهای زائد محدود نمی شود و کاربردهای دیگری نیز دارد. از بهترین کاربردهای دستگاه لیزر الیت پلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع موهای زائد ظریف و نازک با قدرت عالی، سرعت بالا و ریسک کم
  • رفع ضایعات ناشی از قرار گرفتن در برابر نور آفتاب و اشعه های مضر خورشید
  • رفع کک و مک ناشی از افزایش سن
  • رفع ضایعات رنگی و پیگمانته ایجاد شده روی پوست
  • روشی غیر تهاجمی برای جوان سازی پوست
  • از بین بردن سیاه رگ های موجود در نواحی مختلف بدن به ویژه روی دست ها بر اثر افزایش سن
  • درمان قارچ ناخن
  • رفع ضایعات عروقی

کارایی دستگاه لیزر الیت پلاس به چه صورت است؟

یکی از بهترین ویژگی های دستگاه لیزر الیت پلاس این است که از طول موج های مختلفی استفاده می کند. این ویژگی کمک می کند که روند و سرعت نتیجه گرفتن از لیزر یا سایر کاربردهای این دستگاه به بهترین نحو صورت گیرد. یکی از ویژگی های دیگر این است که به دو لیزر الکساندریت و ND Yag که از بهترین لیزرها هستند، مجهز شده است. به گونه ای که می توانید متناسب با نیاز طول موج مورد نظر را تنظیم کرده و از آن استفاده کنید. این نوع لیزر به هیچ وجه برای سلامتی انسان ضرری نداشته و به پوست آسیب نمی رساند. در واقع می توانید از آن هم برای موهای نازک در افرادی که پوست روشن دارند و هم برای موهای ضخیم تر افرادی که رنگ پوست آن ها تیره است، استفاده کنید. کارکرد و کارایی اصلی این دستگاه بدین صورت است که دستگاه طول پرتو کوتاه اما پر قدرتی ایجاد می کند. این ویژگی نشان از عملکرد صحیح و بسیار مطلوب آن دارد که به بهبود روند درمان و رفع موهای زائد کمک می کند. از این دستگاه برای رفع موهای زائد کل بدن از جمله کشاله ران، زیر بغل، صورت، کمر، قفسه سینه، شکم و بیکینی می توان استفاده کرد.

لیزر البت پلاس برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از دستگاه لیزر الیت پلاس برای همه افرادی که قصد دارند برای رفع موهای زائد اقدام کنند، مناسب است. این دستگاه بدون هیچ عارضه، احساس سوختگی، قرمزی و التهاب می تواند به رفع موهای زائد کل بدن کمک زیادی کند. از بهترین مزایای این دستگاه قدرتمند این است که در عرض نهایتا 10 جلسه کلیه موهای زائد در کل نواحی بدن را به بهترین نحو رفع و حذف می کند.

چه تعداد جلساتی برای لیزر الیت پلاس نیاز است؟

به طور کلی تعداد جلسات مشخصی برای رفع موهای زائد وجود ندارد. به گونه ای که هیچ پزشکی به طور قطع نمی تواند تعداد جلسات مشخصی را برای نتیجه گرفتن اعلام کند. تعداد جلسات لازم برای رفع موهای زائد با توجه به ضخیم یا نازک بودن موی بدن، رنگ پوست، سن فرد، ژنتیک، هورمون های بدنی هر فرد، نوع تغذیه و حتی مواد غذایی که مصرف می کند، متغیر و متفاوت خواهد بود. همچنین هر چه میزان ناحیه مورد نظر برای انجام لیزر بزرگ تر باشد، بدیهی است که مدت زمان بیشتری برای درمان و رفع موهای زائد نیاز است. علاوه بر این، باید توجه داشته باشید که بعد از لیزر نیز باید مراقبت هایی را انجام دهید تا روند درمان سریع تر و با نتیجه هر چه بهتر حاصل شود. اما به طور کلی می توان گفت مدت زمان درمان توسط دستگاه لیزر الیت پلاس در مقایسه با سایر دستگاه ها سریع تر و با کیفیت بالاتری صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *