راهنما خرید کالسکه نوزاد

در زمان خرید سیسمونی نوزاد یکی از نکات مهمی که والدین به آن توجه میکنند کالسکه نوزاد است خرید یک کالسکه‌ نوزاد خوب دغدغه‌ی همه‌ی پدر و مادرها می باشد. کالسکه‌ای که بتوانیم با آن راحت کودک رو جابجا کنیم. بی آن که خودمون یا بچه اذیت شویم ، پس برای بسیاری از والدین این سوال پیش می آیدکه به چه مواردی پیش از خرید کالسکه نوزاد باید توجه نمود؟

انواع کالسکه نوزاد

به طور کلی کالسکه به سه نوع ورزشی، سنتی و مسافرتی تقسیم بندی می شود که خصوصیات و کاربرد آنها با یکدیگر متفاوت است.

کالسکه های سنتی

این نوع کالسکه ها دارای سینی غذا، سایبان و سبد هستند و برخی از انواع آنها دارای کریری جداگانه هستند که روی کالسکه نصب می شود. برای اینکه بتوانید پس از بزرگ شدن کودکتان باز هم از این نوع کالسکه استفاده کنید، نوع جادار آن را انتخاب نمایید.

کالسکه های مسافرتی

اگر اهل سفر هستید این نوع کالسکه را انتخاب نمایید تا زمان سفر، کریر را از روی پایه اش جدا کنید و روی بند کالسکه بگذارید تا دیگر نیاز نباشد دو وسیله همراه خود ببرید. این کالسکه کمی جاگیر و سنگین است.

کالسکه های ورزشی

اگر اهل ورزش و پیاده روی هستید می توانید با خرید این کالسکه فرزند خود را همراه خودتان بیرون برده و ورزش کنید. تا قبل از قبل یک سالگی یا حداقل 8 ماهگی از این نوع کالسکه استفاده نکنید و در صورتی که قصد دویدن دارید، چرخ این کالسکه را به خاطر حفظ امنیت کودک تان روی حالت غیر چرخان قفل کنید.

کالسکه های عصایی بهترین انتخاب

کالسکه های عصایی بسیار محکم و سبک بوده و خیلی راحت جمع می شوند پس می توانید آنها را همراه خود حتی در هواپیما ببرید. برای پیمودن راه طولانی با کالسکه به دلیل سبکی این نوع کالسکه های عصایی را انتخاب کنید.

کالسکه تک ایرانی 

می توانید ویژگی های مربوط به هر کالسکه را بررسی کنید یا اینکه نظرات خود را برای دیگران بنویسید. همچنین می توانید مشخصات فنی هر کالسکه را با مرور در فهرست آنلاین ما بررسی کنید. طبق تحقیقات ما، بهترین کالسکه تک ایرانی احتمالا «دلیجان» و «ارابه» باید باشد. این دو برند سال‌هاست که در زمینه تولید لوازم کودک فعالیت می‌کنند و در بین تولیدکنندگان داخلی جزو برندهای مطرح و شناخته‌شده‌ می باشند.

۱. کالسکه تک دلیجان

دلیجان برند باسابقه‌ای است. شرکت دلیجان در سال ۱۳۶۶ در تهران آغاز به کار کرد و توانست با بهره‌گیری از متخصصان توانمند ایرانی و همچنین اخذ استانداردهای جهانی به بازار رقابت با تولیدکنندگان خارجی وارد شود. هم‌اکنون دلیجان در تلاش ‌است که تولیدات‌ خود را در راستای شعار «ایمنی کودک، آسایش والدین» به سطح ایمنی و کیفیت ایده‌آل نزدیک‌تر کند.

جهت خرید سرویس کالسکه دلیجان اینجا کلیک کنید

۲.کالسکه تک ارابه

ارابه هم برند باسابقه‌ای است. آن‌طور که در وب‌سایت رسمی برند ارابه خواندیم، گروه تولیدی ارابه از تجربه‌ای ۴۰ ساله درزمینه تولید لوازم کودک برخوردار است و می‌گوید که توانسته محصولاتی درخور برای مصرف داخلی و صادرات به کشورهای مختلف تولید کند.

راهنما خرید کالسکه نوزاد2

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا، لذت خرید آسان، مطمئن و با اصالت سیسمونی

خرید سیسمونی یکی از حساس ترین و مهم ترین فعالیت هایی هست که هنگام بارداری به وقوع می انجامد. خرید کالسکه و کریر، تخت و کمد نوزاد، تخت و کمد نوجوان، انواع سرویس خواب نوزاد و نوجوان، انواع ماشین شارژی و موتور شارژی، سه چرخه، صندلی خودرو، مینی واش، روروئک و صندلی غذاخوری همه و همه با بهترین قیمت و کیفیت در مجموعه ی نی نی بابا فراهم شده تا خریدی آسان و راحتی را تجربه کنید. در خرید سیسمونی باید طبق چک لیست سیسمونی هر اقلامی را که میخواهید خرید کنید مشخص کنید. همچنین میتوانید از مشاوران مجرب نی نی بابا جهت راهنمایی خرید سیسمونی بهرهمند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *