تجربه لاغری آسان با عمل اسلیو معده

تجربه لاغری آسان با عمل اسلیو معده

اگر تا به حال قصد کم کردن وزن خود را داشته‌اید خوب می‌دانید که در اغلب مواقع کم کردن وزن بسیار چالش برانگیز است و بسیار از افراد موفق به کم کردن وزن به اندازه دلخواه خود نیستند.

حال اگر مقدار نیاز به کاهش وزن بسیار زیاد باشد، روند لاغری را برای شما دشوارتر می‌کند. داشتن وزن نرمال نه تنها به بهبود ظاهر شما کمک می‌کند، بلکه در درمان و جلوگیری از بسیاری از بیماری‌ها موثر است.

زمانی که به متخصص جراح لاغری دکتر محمد جواد باقری برای کم کردن وزن خود مراجعه می‌کنید، قطعا پیشنهاد اول پزشک عمل جراحی برای لاغری نیست.

اگر به روش‌های غیر جراحی موفق به کاهش وزن نبوده‌اید و همچنین شرایط کافی برای انجام جراحی را داشته باشید در نهایت جراحی لاغری ایمن اسلیو معده به شما پیشنهاد داده خواهد شد.

امروزه بسیاری از افراد موفق بوده‌اند که با انجام این عمل لاغری، کاهش وزن چشمگیر با کمترین عوارض ممکن را داشته باشند. در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری در خصوص این روش لاغری و مزیت‌های آن به شما خواهیم داد.

آشنایی بیشتر با عمل جراحی لاغری اسلیو معده

یکی از رایج‌ترین جراحی‌های لاغری که از سوی فوق تخصص جراحی لاغری برای افراد واجد شرایط انجام می‌گیرد، عمل اسلیو معده است.

این پروسه درمانی به صورت کاملا بسته تحت بیهوشی عمومی برای بیماران انجام می‌گیرد. در واقع طی این روش هیچ برشی برای باز کردن شکم زده نمی‌شود.

طی جراحی بسته که به صورت لاپاراسکوپی انجام می‌گیرد، حدود 80 درصد معده جدا و خارج می‌شود تا تنها یک معده کوچک به اندازه یک موز برای شما باقی بماند.

طبیعتا شما به دلیل کوچک‌تر شدن معده پس از عمل تمایل به مصرف غذای کمتری دارید و هورمون گرسنگی یا هورمون گرلین نیز کمتر ترشح می‌شود و در نهایت با کمتر شدن میزان غذای مصرفی، کاهش وزن زیادی را تجربه خواهید کرد.

لازم به ذکر است از آنجایی که این روش به صورت بسته برای بیمار انجام می‌گیرد، روند بهبودی با سرعت بیشتری نسبت به جراحی باز برای بیمار طی می‌شود و نیازی به استراحت برای طولانی مدت نیست.

نکاتی که باید پس از عمل لاغری توجه داشته باشید

پس از عمل بسته به شرایطی که دارید دکتر محمد جواد باقری فوق تخصص جراحی لاغری مدت زمان نیاز به بستری شدن را مشخص می‌کند‌؛ اما معمولا بیماران تنها یک شب نیاز به بستری شدن دارند.

فعالیت فیزیکی پس از اسلیو معده

  • شما باید پس از گذشت سه تا چهار ساعت پس از عمل راه بروید.
  • اکثر بیماران پس از عمل قادر به انجام فعالیت روزانه سبک خود هستند.
  • پس از بازگشت به خانه مانعی برای انجام فعالیت‌هایی مانند درست کردن وعده‌های غذایی و دیگر کارهای کوچک و سبک منزل ندارید.

رژیم غذایی پس از عمل

به مدت دو هفته باید مایعات مصرف کنید و اجازه مصرف هیچگونه مواد غذایی جامد را ندارید. پس از گذشت این مدت غذاهای پوره شده به رژیم غذایی شما اضافه می‌شود و کم کم اجازه مصرف غذاهای جامد طبق دستور فوق تخصص جراحی چاقی را خواهید داشت.

ممکن است حدود دو ماه طول بکشد تا رژیم غذایی معمولی خود را مجدد داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است شما مانند گذشته نمی‌توانید هر مواد غذایی با هر میزان کالری مصرف کنید، دکتر محمد جواد بافری مواد غذایی ممنوعه را به شما خواهد گفت.

تجربه لاغری آسان با عمل اسلیو معده

نتایج و میزان رضایت از اسلیو معده

همانطور که گفتیم اسلیو معده یکی از جدیدترین روش‌های ایمن لاغری است که نتایج به صورت دائمی در صورت رعایت نکات پس از عمل، باقی خواهد ماند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسلیو معده توسط بهترین جراح اسلیو کلیک کنید.

همچنین بسیاری از مطالعات نشان می‌دهد که این روش لاغری به اندازه دیگر جراحی لاغری بای پس معده تاثیر گذاری بالایی دارد.

نتایج آمارها اینگونه است که اغلب بیماران موفق به کاهش وزن به میزان دلخواه خود شده‌اند و همچنین نتایج خود را طی مدت طولانی حفظ کرده‌اند.

مزیت انجام اسلیو معده

چند نمونه از مزیت‌هایی که می‌توانید با انجام این روش لاغری بهره‌مند شوید را برای شما ذکر خواهیم کرد:

  • با انجام این عمل لاغری بسیاری از بیماری‌ها از جمله دیابت نوع، فشارخون بالا، آپنه خواب، آرتروز و بیماری کبد چرب بهبود پیدا می‌کند.
  • عوارض بسیار کمتری نسبت به دیگر جراحی‌های لاغری دارد.
  • نیاز به وارد کردن جسم خارجی در بدن خود ندارید.
  • افراد که این نوع از جراحی لاغری را برای کاهش وزن انجام می‌دهند، سلامت عمومی بهتر و افزایش کیفیت زندگی بالاتری را تجربه می‌کنند.
  • مصرف داروهای ضد التهابی نیز پس از جراحی لاغری اسلیو خطری برای بیمار ندارد.

تجربه لاغری آسان با عمل اسلیو معده

آیا عمل اسلیو معده، جراحی مناسب برای من است؟

با این حال که این عمل جراحی لاغری روشی ایمن استِ اما مناسب همه افراد نیست. تنها به چنین افرادی توصیه می‌شود:

  • این روش لاغری کاهش وزن کمتری نسبت به بای پس معده دارد، به همین جهت به افراد بسیار چاق پیشنهاد نمی‌شود.
  • اگر مشکلاتی از جمله آپنه خواب دارید، این جراحی برای رفع این بیماری پیشنهاد می‌شود.
  • داروهای ضد التهابی یا استروئیدی استفاده می‌کنید که انجام دیگر جراحی‌ها شرایط پیچیده‌ای برای شما ایجاد می‌کند. با اسلیو معده دیگر مشکلی برای جذب داروهای خود ندارید، در حالی که در بای پس معده اینطور نیست.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *