انواع خدمات پزشکی در منزل و خدمات پرستاری در منزل

انواع خدمات پزشکی در منزل و خدمات پرستاری در منزل

زندگی ما از دوره‌های مختلفی تشکیل شده است که در هر کدام از آنها نیازهای عاطفی و جسمی متفاوتی وجود دارد و قطعاً با افزایش سن زمینه‌ای برای بروز بیماری های جدید و ناتوانی هایی ایجاد می شود که نیاز به مراقبت ویژه و خاصی وجود داشته است.

امروزه استفاده از خدمات پزشکی در منزل و خدمات پرستاری در منزل تا حد بسیار زیادی به ما کمک می کند تا بتوانیم از عزیزانی که نیاز به مراقبت دارند به بهترین شکل ممکن در محیط منزل نگهداری کنیم. هر کدام از ما دغدغه های مختلف و مشغله‌های کاری متفاوتی داریم که رسیدگی به دیگر اعضای خانواده به صورت شبانه‌روزی کارمان را دشوار خواهد کرد و به همین جهت استخدام پرستار در منزل می تواند راه حل بسیار عالی و مناسبی به شمار می آید و برای پرستاری از بیمار، پرستاری از سالمند و پرستاری از کودک در نظر گرفته می شود.

در کنار اینکه شما خدمات پزشکی در منزل را انتخاب می کنید می توانید از خدمات متنوع دیگری نظیر ویزیت پزشک متخصص در منزل، تزریق سرم در منزل، نمونه گیری در منزل و… به منظور رفاه حال بیمار و سالمند استفاده نمایید.

خدمات پرستاری که در منزل ارائه می شود به نسبت خدمات بیمارستان ها و مراکز درمانی معمولاً ارزان تر خواهد بود؛ پرستارانی که به منظور انجام خدمات پزشکی در منزل در مراکز معتبر مشغول به فعالیت هستند مهارت و تخصص های متعددی دارند که می‌توان به سلامت روان، مراقبت از زخم های جراحی، طب اطفال، تزریق داخل وریدی، بهداشت عمومی و درمان های توانبخشی اشاره کرد.

آزمایشگاه در منزل

در میان خدمات پزشکی در منزل مواردی مثل آزمایشگاه در منزل و نمونه گیری در منزل نیز وجود دارد که شاید کمتر نام آن را شنیده باشید اما بد نیست که بدانید مراکز معتبری نظیر آرین طب در کنار اینکه تلاش می‌کنند تا انواع خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی در منزل را به عزیزان ساکن در پایتخت ارائه نمایند بلکه تنوع و تکمیل بودن این خدمات را در اولویت قرار داده‌اند تا بتوانند در شرایط بیماری و نگهداری از سالمند آسایش آنها را به دنبال داشته باشند.

شاید نمونه گیری و آزمایش در نگاه اول ساده به نظر آید اما زمانی که فردی بیمار، معلول یا کودک به این مورد ها نیاز داشته باشد شرایط کمی متفاوت خواهد شد. در این حالت دغدغه اصلی این افراد حضور در آزمایشگاه می باشد اما وقتی شما گزینه آزمایشگاه در منزل و نمونه گیری در منزل را انتخاب کنید، پرستاران و افراد با تجربه و متخصص به محل دلخواه شما حضور پیدا می‌کنند و با استفاده از تجهیزات مناسب و رعایت پروتکل های بهداشتی این اقدامات را انجام می‌دهند و به محل آزمایشگاه منتقل خواهند کرد.

در صورتی که بیمار یا سالمندی نیاز به انجام آزمایش و نمونه گیری داشته باشد می‌تواند درخواست خود را برای ارائه این خدمت در آرین طب ثبت کند تا در کوتاهترین زمان ممکن در محیط منزل نمونه‌گیری و آزمایش انجام گردد.

تزریق سرم در منزل تهران

در دوران کرونا آنچه که به صورت دقیق برای ما مشخص شد عدم نیاز به حضور مکرر در محیط‌های آلوده همانند بیمارستان یا مرکز درمانی بود و می توان به جای اینکه برای هر بار تزریقات یا سرم به مراکز درمانی مراجعه کرد از تزریق سرم در منزل استفاده نمود.

این نکته را نیز بخاطر بسپارید که هزینه تزریق سرم در منزل با مراکز درمانی اختلاف چندانی ندارد و به راحتی میتوانید بدون تردد در شلوغی های شهر و ترافیک این خدمات را دریافت کنید.

یکی از شرایطی که نیاز به استفاده از خدمات پزشکی در منزل به خوبی احساس می شود تزریقات در منزل برای کودکان است. کودکان در سالهای مختلف به تزریقات متفاوتی نیاز دارند که اصلی ترین آنها تزریق واکسن های دوره ی شان است. ممکن است کودک برای حضور در بیمارستان یا مرکز درمانی استرس و ناآرام هایی داشته باشد و در ذهن خود تجربه بدی به جای بگذارد و به همین جهت خانواده‌ها می‌توانند از تزریقات در منزل برای کودکان استفاده کنند تا این استرس و اضطراب را تا حد زیادی کاهش بدهند و کودک بتواند واکسن های خود را آرامش بهتری دریافت کند.

در آخر برای دریافت انواع خدمات پزشکی در منزل تهران نظیر ویزیت پزشک متخصص، استخدام پرستار در منزل، اجاره دستگاه اکسیژن ساز، اجاره تجهیزات پزشکی در منزل و…. آرین طب را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *