آشنایی با بهترین سمساری در تهران

سمساری صابری1

 

همه ما به‌خوبی با مفهوم سمساری آشنا هستیم. سمساری محلی برای خرید و فروش لوازم دست دوم است. خرید و فروش لوازم دست دوم از گذشته تاکنون در بین مردم ایران مرسوم بوده است. این خرید و فروش‌ها شامل خرید و فروش انواع لوازم دست دوم نظیر خرید و فروش فرش دست دوم، خرید و فروش عتیقه، خرید و فروش ظروف کریستال دست دوم، خرید و فروش ظروف چینی دست دوم و .. است. بطورکلی هر وسیله دست دومی که قابل استفاده باشد قابل خرید و فروش نیز هست و لوازم عتیقه و قدیمی جزو این دسته قرار می‌گیرند. مرسوم‌ترین شیوه برای خرید و فروش این وسایل استفاده از خدمات سمساری ها است. در ادامه مقاله سمساری سیار تهران همراه ما باشید.

امروزه سمساری آنلاین نیز جای خود را در بین مردم باز کرده است. بسیاری از سمساری ها اقدام به‌راه‌اندازی وبسایت برای تعامل بیشتر و بهتر با مشتری نموده‌اند. بسیاری از افراد نیز با استفاده از برنامه‌های موبایلی به یک سمسار کوچک تبدیل شده‌اند.

یکی از این سمساری های آنلاین سمساری صابری تهران است. البته این سمساری علاوه‌بر فعالیت آنلاین فعالیت حضوری نیز دارد. این مرکز دارای شعب متعدد فعال در سراسر تهران است.

سمساری صابری یکی از قدیمی‌ترین سمساری‌ های تهران است و حوزه فعالیتی آن بیشتر در زمینه خرید و فروش عتیقه، خرید و فروش فرش و فرش دستباف دست دوم و خرید و فروش دوربین قدیمی، ظروف کریستال و … است.

این مجموعه علاوه‌بر خریدار لوازم عتیقه خریدار لوازم منزل نیز هست و کار خرید و فروش ماکروفر دست دوم ، خرید و فروش لباسشویی دست دوم و … را نیز انجام می‌دهد.

آدرس سمساری در تجریش تهران

آدرس سمساری در تجریش تهران – شماره تماس سمساری در تجریش

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

خدمات سمساری در تجریش تهران

  • خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در تجریش
  • خریدار انواع مبل دست دوم در تجریش
  • خریدار فرش دستباف دست دوم در تجریش
  • خریدار انواع یخچال و کولرگازی دست دوم در تجریش
  • خریدار خرده لوازم انباری در تجریش

سمساری در یوسف آباد تهران

سمساری در یوسف آباد محلی است که در آن کالاهای دسته دوم به فروش می رسد و در حال حاضر به دلیل گرانی اجناس و لوازم منزل ، تعداد زیادی از مردم به خرید از سمساری ها و لوازم دسته دوم روی آورده اند. یکی از مهمترین دلایل آن نیز این است که می توانند با قیمت مناسب و پایین لوازم خود را تهیه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان سمساری در یوسف آباد تماس بگیرید.

سمساری صابری

سمساری با 20 سال سابقه در امور خرید و فروش لوازم و اثاثیه دست دوم در تهران و شهرستان ها همواره سعی داشته به صورت حرفه ای در این صنف خدمت رسانی نماید.

سمساری در تهران

سمساری صابری در تمام مناطق و محله های 22 گانه تهران و حتی مناطق حومه تهران در خرید و فروش لوازم خانگی و اثاثیه لوکس منزل و شرکت ها فعالیت گسترده دارد. در صورتی که لوازمی جهت فروش دارید می توانید با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما جهت ارزیابی و قیمت گذاری منصفانه روی لوازم شما به محل اعزام خواهند شد.

سمساری فوری

اگر نیازمند سمساری سیار ، سمساری آنلاین ، سمساری فوری یا سمساری شبانه روزی هستید که سریعا یا در هر ساعت از شبانه روز بتوانید لوازم و اثاثیه دسته دوم خود را به فروش برسانید، با نزدیک ترین شعبه ما جهت قیمت گذاری و فروش لوازم منزل خود در تهران و یا شهرستان های مختلف تماس حاصل فرمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *