چه کسانی به جراحی پروتز سینه نیاز دارند ؟

اگر شما به خاطر بالا رفتن سن ، حجم سینه هایتان را از دست داده اید ، یا بخاطر بیماری، ظاهر سینه شما تغییر کرده است ، می توانید برای بهبود ظاهر و بازگرداندن سینه به حالت طبیعی ، عمل پروتز سینه انجام دهید. طی این عمل به کمک پروتزها نواحی خالی سینه پر می شوند و حجم و فرم از دست رفته بازیابی می شود. جراحی پروتز پستان بی شک از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی سینه به حساب می آید ؛ اما آیا فقط افراد خاصی می توانند برای این عمل اقدام کنند یا هر خانمی می تواند گزینه مناسبی برای جراحی باشد؟

 

چه کسانی به جراحی پروتز سینه نیاز دارند ؟

جراحی پروتز سینه می‌تواند مشکلات مختلفی را برطرف کند و به افراد کمک کند تا به شکل و ظاهری طبیعی‌تر و اعتماد به نفس بیشتری دست یابند.

  1. بازسازی پس از جراحی سرطان سینه: برای افرادی که به دلیل درمان سرطان سینه طی جراحی بخش یا همه بافت سینه هایشان برداشته شده ، این جراحی امکان بازسازی سینه‌ها با استفاده از پروتز را فراهم می‌کند.
  2. ترمیم آسیب‌ها و صدمات جسمی: برای افرادی که به دلیل تصادفات یا صدمات جسمی ، سینه هایشان آسیب دیده‌اند، به کمک جراحی پروتز سینه می توانند ظاهر آن را بهبود بخشند.
  3. حفظ تعادل و تناسب ظاهری: برای انجام جراحی افزیشی سینه لزوما نباید به بیماری مبتلا بوده یا صدمه دیده باشید. اگر به دنبال اندام زیباتر و اعتماد به نفس بیشتری هستید جراحی پروتز سینه برای رسیدن به آن ها به شما کمک می کند.

کسانی که میخواهند تحت این جراحی قرار بگیرند ، برای اینکه کاندید خوبی باشند باید به موارد زیر نیز توجه کنند :

وضعیت سلامت عمومی: افرادی که وضعیت سلامت عمومی خوبی دارند معمولاً بهترین نتایج از جراحی پروتز سینه را به دست می‌آورند.

انتظارات و اهداف واقع بینانه: فهم واقع‌بینانه از جانب کاندید در مورد نتایج ممکن و تغییراتی که در زندگی پس از جراحی ممکن است ایجاد شود، بسیار مهم است. انتظارات واقع‌بینانه می‌تواند به فرد کمک کند با شرایط پس از جراحی بهتر سازگار شود.

تصمیم گیری آگاهانه:  لازم است تصمیم گیری برای انجام عمل پروتز پستان با آگاهی کامل انجام شود و پیش از عمل در مورد جزئیات پروسه اطلاعات کافی از سوی بیمار جمع آوری شده باشد.

اهمیت به مراقبت پس از جراحی:  متقاضیان باید به طور کامل نکات مراقبتی را بدانند و انجام آن ها را جدی بگیرند.

چه کسی بهترین جراح پروتز سینه است ؟

انتخاب بهترین جراح پروتز سینه بستگی به چندین عامل دارد که شامل تخصص و تجربه جراح، نظرات و تجربیات بیماران پیشین، موقعیت مکانی مطب جراحی، و شرایط بیماری خود فرد می‌شود. دقت کنید پزشک انتخابی شما در تمامی موارد گفته شده ، سطح بالایی داشته باشد تا شما را به نتیجه دلخواه برساند.

آیا پروتز سینه قابل تعویض است ؟

به طو کلی ماندگاری پروتز های قرار گرفته در سینه ، طولانی مدت است. اما اگر به هر دلیلی این پروتزها دچار مشکلاتی شوند ، این امکان وجود دارد که طی یک جراحی ، تخلیه و با پروتزهای جدید جایگزین شوند.

عمل پروتز سینه و تامی تاک را میتوان به طور همزمان انجام داد؟

کسانی که علاوه بر کوچکی سینه ها ، از بزرگی شکم و پهلو و چربی های آن ناحیه ناراحت هستند ، در کنار جراحی پروتز می توانند جراحی ابدومینوپلاستی هم انجام دهند. البته این کار باید با تایید جراح فوق تخصص پلاستیک صورت بگیرد. در این شرایط جلوه بسیار زیبایی برای اندام فرد پدیدار می شود. برای آشنایی کامل با پروسه ابدومینوپلاستی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 https://drhaddadi.ir/ابدومینوپلاستی/

اگرچه جراحی پروتز سینه می‌تواند بهبودی در این مسائل به افراد بخشیده و جوانب زیبایی و روانی را تقویت کند، مهم است که قبل از تصمیم‌گیری، افراد با یک جراح فوق تخصص پلاستیک و برجسته ، همانند دکتر شهریار حدادی مشورت کنند و در مورد گزینه‌ها و توقعات خود صحبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *