مزایای خدمات پرستار در منزل چیست؟

مزایای خدمات پرستار در منزل چیست؟

 

برای شرکت ما، سلامتی شما، بیماران ما، در خط مقدم است. مزایای پرستار خانگی چیست؟ این سوال اغلب پرسیده می شود. مزایای خدمات پرستار خانگی ما عبارتند از ؛ با اطمینان از داشتن زندگی سالم در محیط یا مکانی که در آن زندگی می کنید، ارائه مراقبت های شخصی، روانشناسی بیمارستان ها و مراکز درمانی را تجربه نخواهید کرد، و در وقت شما صرفه جویی می شود زیرا مجبور نیستید به موسسات بهداشتی مراجعه کنید، در آنجا نخواهید بود. خطر ابتلا به میکروب ها و عفونت ها، افزایش کیفیت زندگی، به شما امکان می دهد زمان بیشتری را با عزیزان خود بگذرانید و کیفیت زندگی بستگان آنها را بهبود بخشید.

تزریق سرم در منزل

یکی از دیگر خدماتی که آرین طب در اختیار شما عزیزان قرار می دهند تزریق سرم در منزل است ، همانطور که مستحضر هستید سرم ماده ای مایع و شفاف است که شبیه شربت است. تفاوت پلاسما این است که حاوی فیبرینوژن نیست. دلیل این امر این است که در هنگام انعقاد، این ماده تجزیه شده و ماده فیبرین را رسوب می دهد.

سپس این قطعه از مواد فیبرین در حفره های خون گیر کرده و به لخته تبدیل می شود. دانستن ساختار شیمیایی سرم از نظر دارویی بسیار مهم است زیرا ممکن است این ترکیب در برابر بیماری های مختلف متفاوت باشد. سرم ماده ای است که مواد معدنی و مایعات لازم برای بدن انسان را مستقیماً و از طریق ورید وارد خون می کند. بزرگترین حمایت از ماده سرم برای بدن، از بین بردن عناصر از دست رفته در بدن است که با افزودن داروهایی که می توانند از طریق ورید به ماده سرم منتقل شوند، انجام می شود. این مایع یکی از موثرترین روش ها و کمک های مورد استفاده در درمان بیمار است. ماده سرم در هنگام تصادف، بیماری و جراحی استفاده می شود.

 

مراقبت از کودک در منزل

شرایط سخت اقتصادی امروزه موجب شده زن و مرد هر دو برای تامین معاش خانواده کار می کنند لذا در بسیاری از خانواده ها که مادران شاغل بوده اند با مشکل مراقبت از کودک در منزل خود مواجه هستند.

بسیاری از والدین از گذاشتن کودک خود در مهد کودک برای ساعت های طولانی خودداری می کنند. انتخاب پرستار خوب برای مراقبت از کودک در منزل یکی از دغدغه های والدین است.

 

یک پرستار کودک باید بتواند رابطه خوبی با کودک برقرار کند و نیازهای او را برآورده نماید. تجربه و رفتار مناسب پرستار کودک نقش مهمی روی تربیت او دارد.

اغلب والدینی که هر دو شاغل هستند همیشه نگران این هستند که مراقبت از فرزندشان را به چه کسی بسپارند که مانند فرشته ای مهربان در کنار کودک باشد و جدای از وظیفه نگهداری و مراقبت از کودک جدید مراقبت کند. مهارت و دانش را معرفی کنید.

 

از آنجایی که دوران کودکی یکی از حساس ترین دوران زندگی است و نیازهای عاطفی و احساسی دارد، والدین باید در انتخاب پرستار کودک دقت ویژه ای داشته باشند. مطمئناً یافتن پرستار دلسوزی که بتواند در خانه از نوزاد شما مراقبت کند دشوار است، اما خوشبختانه یکی از خدمات بی نظیری که آرین طب ارائه می دهد، مراقبت از نوزاد توسط پرستار در منزل است.

زمان مناسب برای استخدام پرستار کودک

فقط برای چند ساعت در روز در روزهای خاصی از سال و در موقعیت‌هایی مانند مهمانی رفتن و مسافرت

در شرایط غیرمنتظره

در صورت بستری شدن در بیمارستان

به دنیا آمدن یک پرستار جدید

هنگام مراقبت از کودکان چند قلو

رسیدگی به مسائل شخصی در روزهای دیگر هفته

نیاز مادر به استراحت و کاهش خستگی ناشی از مراقبت از کودکان و پرستاران

برای مراقبت از کودک در سفر و تعطیلات

مراقبت کردن از کودک در ساعات کاری والدین

 

پرستار کودکی که برای نگهداری از فرزندان خود در خانه استخدام می کنید وظایف زیادی دارد و البته این وظایف و مسئولیت ها با توجه به سن کودک شما متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، کودک چند ماهه نسبت به کودک ده ساله نیازهای متفاوتی دارد، اما در هر صورت وظیفه او مراقبت و نگهداری، استحمام و رعایت بهداشت فردی، بازی و پرکردن اوقات فراغت است. در نظر گرفته می شوند، اما گاهی در قرارداد قید شده است که پرستار نیز مسئولیت انجام کارهای خانه و تکالیف را بر عهده دارد که باید طبق قرارداد وظیفه تعیین شده پرستار به درستی انجام شود.

از دیگر خدماتی که آرین طب ارائه می کند ، خدمات پرستادی کودک است ، اگر می خواهید پرستار کودک بگیرید تنها کافی است به آدرس اینترنتی وب سایت ما مراجعه نمایید یا با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید تا بهترین پرستار کودک را انتخاب و به شما معرفی نماییم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *