لیفت چشم گربه ای چیست؟

لیفت چشم گربه ای چیست؟

لیفت چشم گربه ای، که به عنوان لیفت یا اثر چشم روباهی نیز شناخته می شود، یک عمل جراحی زیبایی است که یک بال ظریف و کمی برآمده در گوشه بیرونی پلک ایجاد می کند. که البته با نام فنی کانتوپلاستی، که به عبارت ساده، روشی است که چیزی را که “کانتوس جانبی” نامیده می‌شود (گوشه بیرونی که در آن پلک‌ها به هم می‌رسند) تغییر می‌دهد و باعث تولید و گسترش مژه می‌شود.

 

این جراحی شامل بلند کردن، سفت کردن و جابجایی آن کانتوس جانبی که همان گوشه بیرونی که در آن پلک‌ها به هم می‌رسند  هست برای ایجاد ظاهری جوان‌ تر و تا حدی می شود گفت عجیب ‌تر است. همچنین می‌توان آن را همراه با عمل بلفاروپلاستی انجام داد، که از همان برش‌ها برای برداشتن پوست یا چربی اضافی در پلک‌های تحتانی و بالایی استفاده می‌کند.

 

بهترین حالت چشم گربه ای چیست؟

بهترین حالت چشم گربه ای چیست؟

طبیعی ‌ترین، جوان ‌ترین و عجیب ‌وغریب ‌ترین ظاهر برای جراحی چشم گربه‌ای با ترکیبی از بوتاکس، پرکننده‌ها، لیفت گیجگاهی ابرو که به طور جذابی موقعیت ابرو را تغییر می‌دهد، و لیفت آندوسکوپی ابرو که بافت ابرو را آزاد و بلند می‌کند، همراه با بلفاروپلاستی به دست می‌آید. جراحی پلک از آنجایی که اهداف آناتومی و زیبایی از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است، طرح دقیق درمان لیفت چشم گربه ای یا چشم روباهی در مشاوره شخصی شما با دکتر و جراح مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. داشتن حالت چشم گربه ای می توان از طریق کم عارضه ترین حالت که استفاده از بوتاکس برای داشتن شکل چشم گربه ای  هست تا اینکه لیفت انجام دهید و حتی این مورد را با ترکیب سایر عمل ها انجام دهید پس حتما نیاز به مشاوره دارید

 

مزایای جراحی چشم گربه ای

 

  • چشم های بادامی شکل، عجیب و غریب و جذاب تولید می کند
  • جوانسازی چشم ها را به ارمغان می آورد
  • محبوب در میان بیماران جوان و پیر هست
  • قابل اجرا برای مردان و زنان
  • برخلاف لیفت با نخ، این عمل یک بهبود دائمی و ظاهری چشم است

 

 

چه کسی کاندیدای ایده آل برای کانتوپلاستی است؟

کانتوپلاستی به طور گسترده ای برای افراد جوان تر جذاب است، بسیاری از بیماران در 20 و 30 سالگی هستند و اکثر آنها کمتر از 40 سال دارند. از آنجایی که چشم های بادامی شکل در هر دو جنس جذاب است و اغلب مطلوب است، این روش برای مردان و زنان مناسب است. .

 

از یک جراحی کانتوپلاستی چشم گربه ای چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

 

هدف از این روش ایجاد یک اثر جوانی و جوان کننده بسیار قابل توجه در اطراف چشم، همراه با تغییر ظریف تر در شکل چشم است که آن را بادامی شکل می کند. بهبودهای ایجاد شده در اطراف چشم به فردی که می خواهد چشم گربه ای داشته باشد ظاهری شاداب و جوان می بخشد، در حالی که با خود اثر چشم گربه ای، ظرافت کلیدی است.

 

زمان بهبودی برای جراحی چشم گربه ای چقدر است؟

 

بیماران باید منتظر درد خفیف تا متوسطی باشند ولی اصلا جای نگرانی نیست چرا که این درد با داروهای ضد درد قابل کنترل باشد، همچنین تورم و کبودی که معمولاً در کمتر از یک هفته از بین می‌رود. در این مدت بانداژها بسته می شوند و دید ممکن است برای مدت کوتاهی تار شود.ولی سریعا رفع می شود

خطرات جراحی چشم گربه ای

 

خطرات جراحی چشم گربه ای

مانند تمام روش های جراحی، خطرات شامل خونریزی، کبودی و تورم است. یکی دیگر از خطرات جراحی کانتوپلاستی، نتیجه نامتقارن است، یک چشم با چشم دیگر مطابقت ندارد، این خطر با مراجعه به جراح زیبایی که در خود عمل ماهر و با تجربه است، دارای چشمی هنرمندانه و درک کامل آناتومی مربوطه است تا حد زیادی به حداقل می رسد. پس بهتر هست در انتخاب جراح برای انجام این عمل دقت لازم را داشته باشید اگر هم بخواهید روش های کم عارضه تر مانند بوتاکس را می توانید انتخاب کنید که البته استفاده از این روش به صورت موقتی هست و نیاز به تکرار دارد. بوتاکس استفاده بسیاری دارد برای مشاهده سایر استفاده های بوتاکس می توانید اینجا کلیک کنید

خوب در بالا تمام مواردی را که باید برای جراحی و لیفت چشم گربه ای بدانیم بررسی کردیم و عوارض و مزایا و حتی جایگزین استفاده از این روش را گفتیم برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت دکتر طالب زاده – ایوازه به آدرس https://comesticart.com/ مراجعه کنید.

دکتر طالب زاده، جراح زیبایی که توسط هیئت مدیره آموزش دیده است، با 25 سال تجربه در جراحی زیبایی و جراحی زیبایی چشم هست که برای نتایج زیبا که مکمل ساختار طبیعی فرد است، یک انتخاب عالی برای جراحی چشم گربه در شهر مشهد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *