رادیولوژی در منزل

رادیولوژی یکی از مهم ترین شاخه های پزشکی است. یکی از روش های رادیولوژی رادیوگرافی یا اشعه ایکس است که با پرتوزایی تصویری دو بعدی تولید می کند. رادیوگرافی برای اکثر مشکلات ارتوپدی و شکستگی ها استفاده می شود و معمولاً اولین ارزیابی بیمار است. ویزیت در منزل خدمات رادیولوژی اورژانسی را در تمام ساعات شبانه روز در منزل ارائه می دهد. تصاویر با بهترین کیفیت گرفته شده و در اسرع وقت از طریق اینترنت یا پیک ارسال می شوند.

رادیولوژی در منزل یکی از خدمات تخصصی پزشکی است که تقاضای آن روز به روز در حال افزایش است. رادیولوژی در منزل به این معنی است که بیمار دیگر نیازی به حضور در بیمارستان ها یا کلینیک های تصویربرداری ندارد و کل مراحل رادیولوژی توسط متخصصان در منزل خود فرد انجام می شود. خوشبختانه، پیشرفت های قابل توجه در فناوری در زمینه پزشکی، قابلیت ها و ویژگی های تجهیزات تصویربرداری را به طور چشمگیری بهبود بخشیده است. عصر حاضر عصر تجهیزات عکاسی قابل حمل است. دستگاه هایی که به دلیل سبک بودن و ابعاد بسیار کوچکتر از قبل، امکان ارائه حساس ترین خدمات پزشکی را به صورت متحرک و پویا فراهم می کنند.

 

البته در این میان گذر از عصر فیلم به عصر دیجیتال نیز نقش موثری در افزایش تقاضای رادیولوژی در منزل داشته است. برخلاف قبل، تهیه عکس‌های پزشکی دیگر نیازی به فرآیند پردازش فیلم زمان‌بر ندارد و تکنسین‌ها می‌توانند بلافاصله پس از گرفتن عکس‌ها از کیفیت تصاویر ثبت‌شده دیجیتالی آگاه شوند. به طور خلاصه، در فرآیند رادیولوژی در خانه، یک تکنسین رادیولوژی به خانه شما می آید، تجهیزات تصویربرداری شما را آماده می کند، طبق دستور پزشکی، عملیات رادیوگرافی یا سونوگرافی را انجام می دهد و پس از اتمام خانه شما را ترک می کند.

مزایای استفاده از رادیولوژی در منزل

کیفیت تصاویر ثبت شده توسط تجهیزات کوچک، قابل حمل و کارآمدی که برای رادیولوژی در منزل استفاده می شود، با کیفیت تصاویر تجهیزات بیمارستانی قابل تشخیص نیست. در واقع تنها نکته ای که در بحث رادیولوژی در منزل مهم است این است که تکنسین هایی که کار عکاسی را انجام می دهند باید در این زمینه تخصص و تجربه کافی داشته باشند. یعنی جدا از اینکه در کار با تجهیزات مسلط هستند، باید در تنظیم زوایای عکاسی و قرار دادن بدن بیمار نیز تخصص کافی داشته باشند.

 

مزایای دریافت خدمات رادیولوژی در محل:

صرفه جویی در زمان: رادیولوژی در خانه یک مزیت زمانی قابل توجه برای شما است. اکنون بدون اینکه از خانه خارج شوید، به جای اینکه زمان زیادی را صرف سفر و انتظار برای درمانگاه یا بیمارستان کنید، کار شما در عرض چند دقیقه انجام می شود.

 

گزارش فوری: با رادیولوژی در خانه، می توانید بلافاصله پس از عملیات تصویربرداری به گزارش های وظایف دسترسی داشته باشید.

 

ایمنی گروه‌های آسیب‌پذیر: جابه‌جایی افراد مسن، افراد ناتوان یا افرادی که از هر نوع مشکل حرکتی رنج می‌برند، فرآیندی خسته‌کننده و گاهی خطرناک است. رادیولوژی در خانه واقعا راهی برای تسهیل این روند و حفظ ایمنی این عزیزان است.

 

افزایش ضریب ایمنی: در شرایط سخت کنونی که شیوع ویروس کرونا هر نقطه بیرون از خانه را به نقطه پرخطر تبدیل کرده است، انجام کارهای پزشکی، تشخیصی و درمانی در خانه بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. با استفاده از خدمات رادیولوژی در منزل، دیگر نیازی به مراجعه به کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها که مکان‌های بالقوه پرخطر برای انتشار بیماری‌های مختلف به‌ویژه ویروس کرونا هستند، ندارید. به علاوه، می توانید ضریب ایمنی را برای خود به حداکثر برسانید. و عزیزان شما بهترین خدمات پزشکی را دریافت کنید.

سونوگرافی در منزل

سونوگرافی در منزل دو نوع سونوگرافی شکم و لگن و سونوگرافی داپلر در منزل انجام می دهد. سونوگرافی شکم و لگن برای تصویربرداری از بافت ها و اندام های خاص و سونوگرافی داپلر برای مشاهده جریان خون در رگ ها و شریان ها استفاده می شود. سونوگرافی روشی است که برای تشخیص مشکلات و بیماری های مختلف مهم است. امروز می توانید با تماس با پشتیبانی ویزیت منزل یا سفارش آنلاین از خدمات سونوگرافی خانه ویزیت به راحتی استفاده کنید.

سونوگرافی در خانه چگونه انجام می شود؟

توسعه سریع فناوری این امکان را برای همگان فراهم کرده است که به خدمات سونوگرافی به صورت متحرک و غیرمتمرکز دسترسی داشته باشند. وجود دستگاه های کوچک، کارآمد، قابل حمل و به اصطلاح قابل حمل، تقاضا برای سونوگرافی در خانه را افزایش داده است. اگر سونوگرافی در منزل را به سونوگرافی در بیمارستان ترجیح می دهید، می توانید با ما تماس بگیرید تا پس از اطمینان از نیاز به سونوگرافی طبق تشخیص پزشک، کل تجهیزات به متخصص سونوگرافی یا سونولوژیست، برای دریافت خدمات سونوگرافی در منزل با ما تماس بگیرید.

 

روش سونوگرافی در خانه مانند سونوگرافی در بیمارستان است. یعنی سونولوژیست از شما می خواهد که به پشت یا پهلو دراز بکشید و معمولاً قسمت های دیگر بدن را به جز ناحیه ای که نیاز به عکس برداری دارد، می پوشاند. سپس نقاط مورد نظر با ژل مخصوص پوشانده می شود تا پروب بتواند بهترین تماس، اتصال و حرکت را روی بدن شما ایجاد کند. ممکن است در حین کار کردن دستگاه و همچنین زمانی که کاوشگر روی سطح بدن حرکت می کند و بافت های داخلی را اسکن می کند، صداهای عجیب و غریبی از دستگاه بشنوید. به عنوان مثال، گاه به گاه جیغ! این صداها در اثر انتشار و انعکاس امواج صوتی ایجاد می شوند، بنابراین طبیعتاً جای نگرانی و ترس وجود ندارد. در پایان کار باید ژل را از سطح بدن پاک کنید. سونولوژیست نتایج را به صورت یک یا چند تصویر چاپ می کند که می توانید برای بررسی بیشتر به پزشک خود ارائه دهید. کل داستان خیلی ساده و روتین است!

مجموعه پزشکی و مراقبتی آرین طب، امکان دسترسی به بهترین خدمات رادیولوژی و سونوگرافی در منزل تهران با به روز ترین دستگاه ها و تجهیزات، جهت آسایش شما عزیزان مقدور نموده است. این مجموعه تجهیزات، تخصص و تجارب را در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین تعرفه تقدیمتان می کند زیرا همراهی با شما بزرگواران از آغاز تا پایان راهی که به سلامتی و رضایت شما ختم گردد، هدف نهایی و مایه افتخار این مجموعه می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *