بهترین مراکز لیزر موهای زائد در شیراز

بهترین مراکز لیزر موهای زائد در شیراز

لیزر موهای زائد در شیراز، یکی از کاربردی ترین روش‌ها به منظور رفع مشکلات مرتبط با پرمویی و رشد غیرطبیعی موها می باشد. در این روش با استفاده از نور لیزر با طول موج خاص، موهای زائد از ریشه تخریب می شود. در شیراز مراکز زیادی وجود داشته که با استفاده از تجهیزات پیشرفته، به افراد کمک می‌کنند تا از شر موهای زائد خود خلاص شوند.

آشنایی با انواع دستگاه های لیزر موهای زائد در شیراز

دستگاه های لیزر موهای زائد در شیراز دارای انواع مختلفی بوده که قبل از هر چیز باید با مزایا و معایب هر کدام از آنها آشنا شوید. زیرا هر کدام از دستگاه های لیزر از ویژگی های مخصوص به خود برخوردار می باشند. از جمله محبوب ترین دستگاه های لیزر موهای زائد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دستگاه لیزر دیود: این دستگاه با برخورداری از طول موج کوتاه برای افرادی که پوست حساس دارند، مناسب است.
  • دستگاه لیزر الکساندرایت: این دستگاه با برخورداری از طول موج طولانی‌تر نسبت به دستگاه لیزر دیود، موهای زائد را تا ریشه تخریب کرده و برای افرادی که پوست تیره‌ دارند، مناسب می باشد.
  • دستگاه لیزر نئودیمیوم: این دستگاه با داشتن طول موج کوتاه‌تر و انرژی بیشتر، موهای زائد را تا ریشه از بین برده و برای افرادی که پوست حساس دارند، مناسب نمی باشد.
  • دستگاه لیزر یاگ: این دستگاه با داشتن طول موج طولانی‌تر نسبت به دستگاه لیزر دیود، موهای زائد را تا ریشه از بین برده و برای افرادی که پوست تیره‌ دارند، مناسب است.
  • دستگاه لیزر IPL: این دستگاه با استفاده از نور فلش، موهای زائد را تا ریشه تخریب کرده و برای هر نوع پوستی قابل استفاده می باشد.

 

با توجه به اینکه دستگاه های لیزر دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند، بهتر است قبل از انجام هر گونه روش درمانی، با پزشک خود مشورت کرده تا راهکارهای مناسب را برای شما در نظر بگیرد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لیزر موهای زائد در شیراز

قیمت لیزر موهای زائد در شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از:

·       نوع دستگاه لیزر

هر دستگاه لیزر دارای قابلیت‌های مختلفی است. این مورد می تواند به تنهایی بر قیمت لیزر موهای زائد تاثیر بگذارد. دستگاه‌های لیزر با قابلیت های پیشرفته، معمولاً هزینه بیشتری دارند.

·       تعداد جلسات

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان می تواند بر قیمت لیزر موهای زائد در شیراز تاثیر بگذارد. البته این مورد به نوع پوست و میزان پرمویی فرد بستگی دارد.

·       وسعت منطقه درمان

قیمت لیزر موهای زائد همچنین به وسعت منطقه درمان و تعداد موهای زائد در آن منطقه بستگی دارد. به عنوان مثال، برای لیزر موهای زائد کل بدن نیاز است که هزینه بیشتری خرج کنید.

·       موقعیت جغرافیایی مرکز لیزر

موقعیت جغرافیایی مرکز لیزر از جمله مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت به شمار می رود. میزان نزدیکی یا دوری مرکز مورد نظر از محل زندگی می تواند هزینه لیزر موهای زائد را تحت تاثیر قرار دهد.

با توجه به این عوامل، قیمت لیزر موهای زائد در شیراز ممکن است متفاوت باشد. بهتر است قبل از انجام درمان، با مراکز مختلف تماس گرفته و قیمت‌ها را با همدیگر مقایسه کنید.

کارشد؛ بانک مشاغل

کارشد، یک سامانه اینترنتی است که امکان جستجو در رابطه با اطلاعات کسب و کارها را در اختیار کاربران شهر شیراز و ساری قرار می دهد.

کاربران عزیز می توانند جهت انتخاب بهترین مراکز لیزر موهای زائد در ساری یا بهترین مراکز تزریق ژل و بوتاکس در ساری  به این سایت مراجعه نموده و از اطلاعات دقیق و به روز موجود در این سایت استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *