افزایش درآمد پزشکان با استفاده از صرافی آنلاین: راهکارهای کاملا واقعی و عملی

چکیده : صرافی آنلاین شغل دومی عالی و راهکاری عملی برای افزایش درآمد پزشکانی که دارای حقوق ثابتی بوده و به دنبال سرمایه گذاری و ایجاد درآمدهای بیشتر هستند.

صرافی آنلاین می‌تواند راهکاری عالی برای حفظ ارزش سرمایه در وهله اول و در مرحله دوم روشی عملی برای کسب سودهای شگفت‌انگیز باشد. معمولا پزشکان و همه کسانی که دارای حقوق کارمندی یا درآمدی ثابت هستند در پی سرمایه گذاری و افزایش درآمد، یا حداقل اینکه حفظ ارزش سرمایه خود هستند. اینجا در این مقاله ما راهکارهای عملی برای حفظ ارزش سرمایه و افزایش درآمد پزشکان ارائه خواهیم کرد.

خوب برای حفظ ارزش سرمایه و افزایش درآمد پزشکان که در واقع هر دو، نوعی افزایش درآمد هستند، می‌توانیم به قرار زیر عمل کنیم.

حفظ ارزش سرمایه و افزایش درآمد به کمک صرافی آنلاین

صرافی آنلاین چطور می‌تواند ارزش دارایی‌های ما را حفظ کند؟ خوب می‌دانیم و می‌دانید که در سال‌های اخیر ارزش پول ملی کشور عزیزمان به شدت کاهش یافته و چشم‌انداز آینده نیز خیلی مشخص نیست. تورم‌های 40-50 درصدی نیز عادی شده و به صورت سالیانه گریبان مردم و اقتصاد را گرفته و می‌گیرد. اینکه چه خواهد شد و تا کجا این سلسله‌ی تکرار ادامه خواهد یافت خیلی واضح و مبرهن نیست. بنابراین همه در مرحله اول به فکر حفظ ارزش سرمایه افتاده‌اند.

عملی‌ترین روش حفظ ارزش دارایی

به سادگی می‌توان گفت تبدیل ریال به هر چیزی به غیر از خود آن می‌تواند دارایی‌های شما را از گزند تورم‌های در پیش حفظ کند (البته تورم داخلی). برخی پول خود را به کالا تبدیل می‌کنند، بعضی دلار می‌خرند، عده‌ای وارد بورس می‌شوند و خلاصه هر کس به طریقی در پی تبدیل سرمایه خود به دارایی‌های دیگر است.

اما این روزها کشور با مشکلات ارزی دست و پنجه نرم می‌کند، خرید ارزهای بین‌المللی در بازار آزاد می‌تواند دردسرهای خاص خود را داشته باشد. سرمایه‌گذاری در بورس نیز می‌تواند داستان غم‌انگیز دیگری همچون سال 1399 داشته باشد. خرید کالا و نگهداری آن نیز برای همه میسر نمی‌باشد. ما یک روش کاملا عملی و کاربردی برای پزشکانی که در پی حفظ ارزش دارایی خود هستند، داریم.

سرمایه گذاری در یک صرافی آنلاین می‌تواند راهکاری کاملا کاربردی برای حفظ ارزش سرمایه و افزایش درآمد پزشکان باشد. با خرید استیبل کوین‌ها در واقع درآمد خود را به ارزهای دیگر تبدیل کرده‌اید. برای مثال می‌توانید مازاد درآمد خود را به صورت ماهانه به ارز دیجیتال USDT تبدیل کنید. این ارز دیجیتال معادل 1 دلار آمریکا به حساب می‌آید و ساختار طراحی شده برای آن در بلاکچین تتر به نحوی است که معمولا در حوالی 1 دلار نوسان می‌کند. همچنین USDC نیز ارزی دیجیتالی دیگر است که همین کار را انجام می‌دهند، تعداد زیادی از این مدل استیبل کوین‌ها وجود دارند، اینجا معتبرترین‌ها معرفی شدند.

بنابراین با ثبت نام در یک صرافی آنلاین به سادگی می‌توانید به روش گفته شده ارزش دارایی‌های خود را حفظ کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید عبارت روبرو را در گوگل سرچ و روی لینک اول کلیک کنید: «بهترین صرافی آنلاین دانشگاه کسب و کار».

افزایش درآمد پزشکان با استفاده از صرافی آنلاین

خوب آموختیم که با خرید استیبل کوین‌ها در یک صرافی آنلاین می‌توان سرمایه خود را به ارزش یک دارایی بین‌المللی حفظ کرد. جالب است بدانید به کمک همین صرافیهای آنلاین می‌توانید درآمدهای شگفتانگیزی نیز بدست آورید.

افزایش درآمد پزشکان با ترید در صرافی آنلاین (بدون آموزش)

منظور از ترید معامله در بازارهای مالی است. از آنجا که معمولا یک پزشک حداقل سواد لازم را دارد، بنابراین خیلی نیاز به تلاش مضاعفی نخواهد بود. کافی است در یک صرافی آنلاین که قابلیت کپی ترید را دارد ثبت نام کنید. در این روش شما اجازه اتصال اکانت خود به اکانت یک تریدر ماهر را می‌دهید تا تمام تریدهایی که انجام می‌دهد برای شما نیز به صورت کپی/پیست اتوماتیک انجام شوند. با این کار به همان نسبت که تریدر معروف سود و زیان می‌کند شما نیز سود و زیان خواهید کرد.

افزایش درآمد پزشکان با استفاده از صرافی آنلاین: راهکارهای کاملا واقعی و عملی

(یادآوری: Copy Trading چیست؟ همانطور که از نام آن متوجه می‌شوید به مفهوم کپی معامله است و به این صورت عمل می‌کند: دو نفر که در یک صرافی آنلاین پیشرفته ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند تریدهای باز شده‌ی یکدیگر را کپی کنند. برای مثال شما به عنوان یک تریدر تازه‌کار با یک نفر متخصص ارز‌های دیجیتال توافق خواهید کرد که حساب کاربری خود را به حساب وی متصل کنید تا هر تریدی که انجام می‌دهد به صورت خودکار در حساب شما نیز انجام شود. در این روش به نسبت سرمایه‌ای که شما در حساب خود دارید، با درصدی که حساب اصلی سود یا ضرر می‌کند، شما نیز سود یا زیان خواهید کرد).

البته برخی از صرافی ها به جای یک تریدر متخصص، ربات‌های تریدر الگوریتمی دارند که معامله توسط ربات انجام می‌شود. اما در نهایت معمولا یک تریدر ماهر بر کار ربات نظارت دارد تا استراتژی‌های تعریف شده را به خوبی انجام دهد.

بنابراین مشاهده کردیم که برای افزایش درآمد پزشکان با استفاده از صرافی آنلاین، راهکارهای کاملا واقعی و عملی وجود دارند که نیاز به آموزش خاصی نیز ندارند.

منابع:
techcrunch.com
foundr.com
nytimes.com
businessuni.net
washingtonpost.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *