اجاره تجهیزات پزشکی در منزل

اجاره تجهیزات پزشکی در منزل

انواع اجاره و فروش تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمار شما توسط مجموعه آرین طب ارائه می شود.

تیم ما به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که کدام گزینه مناسب برای وضعیت اجاره یا خرید دستگاه پزشکی شما است.

دستگاه های اجاره ای توسط تیم فنی آموزش دیده و مجرب ما به منزل شما تحویل داده می شود.

کلیه تجهیزات پزشکی در فواصل زمانی معین سرویس و کالیبره می شوند.

برخی از دستگاه های پزشکی ما برای اجاره عبارتند از:

  • آسپیراتور
  • مانیتور کنار تخت
  • پمپ های تغذیه انترال
  • تخت های بیمارستانی (دستی، برقی)
  • تخت باحال
  • کوموت (صندلی بیمار)
  • نبولایزرها (رطوبت ساز و کاربردهای دارویی
  • تجهیزات اکسیژن رسانی
  • تغلیظ کننده های اکسیژن
  • پالس اکسی متر
  • دستگاه های تنفسی
  • فشارسنج، دماسنج
  • ویلچر
  • واکرها
  • پمپ های شیر مادر

به منظور مراقبت از بیمار در منزل در بسیاری از موارد، اجاره وسایل پزشکی به جای خرید آنها می تواند هزینه ها را کاهش دهد.

در صورت نیاز به استفاده از دستگاه پزشکی در مدت زمان معین، خرید ضروری نیست و اجاره تجهیزات پزشکی کار به صرفه تری است. می توانید این روند را با پزشک خود در میان بگذارید و مطابق با دستورات او تصمیم بگیرید.

البته اگر یک بیمار مزمن در بستر دارید، ممکن است خرید آن مناسب تر باشد زیرا ممکن است استفاده طولانی مدت مورد نیاز باشد.

دستگاه های پزشکی که عمدتا اجاره گرفته میشوند؟

اجاره دستگاه متمرکز کننده:

دستگاهی است که پشتیبانی مداوم اکسیژن را فراهم می کند که در موارد تنگی نفس، آسم، COPD، ذات الریه گاهی به طور موقت و گاهی به طور مداوم باید استفاده شود. دستگاه های متمرکز کننده اکسیژن هوا را فیلتر و تمیز می کنند و اکسیژن با خلوص بالا را به بیمار می رسانند. دستگاه متمرکز کننده اکسیژن با برق کار می کند. به همین دلیل بیمارانی که نیاز به پشتیبانی مداوم اکسیژن دارند در صورت قطع برق احتمالی باید 2 سیلندر اکسیژن یدکی داشته باشند. فیلتر دستگاه های اکسیژن ساز باید هر 6 ماه یکبار تعویض شود.

پالس اکسیمتر:

دستگاهی است که سطح اکسیژن خون را اندازه گیری می کند. دستگاهی است که بیمارانی که دچار تنگی نفس هستند و از دستگاه اکسیژن ساز یا لوله اکسیژن استفاده می کنند حتما باید همراه خود داشته باشند. با این دستگاه می توانید سطح اکسیژن خون خود را اندازه گیری کرده و نیاز به اکسیژن خود را ارزیابی کنید. پالس اکسی متر دستگاهی است که می توان آن را اجاره یا فروخت. خرید آن توصیه می شود زیرا دستگاه پرهزینه ای نیست.

اجاره تخت بیمار:

بسته به شرایط بیمار خود می توانید تخت بیمار را برای اجاره یا فروش انتخاب کنید. اگر بعد از جراحی نیاز به استفاده از تخت برای مدت معینی دارید، اجاره آن صحیح است و اگر انتظار می رود مدت طولانی برای بیمار بستری شما استفاده شود، خرید درست است. . 4 (چهار) نوع مختلف تخت بیمار وجود دارد. اینها؛ 2 تخت بیمار موتوردار، 3 تخت بیمار موتوردار، 4 تخت بیمار موتوردار و تخت بیمار نوع بیمارستانی وجود دارد. در صورت اجاره تخت بیمار، پایه IV و تخت بیمار به همراه تخت ارسال می شود.

اجاره تشک بادی:

تشک بادی برای چه مواردی استفاده می شود؟ یک وسیله پزشکی است که برای جلوگیری از زخم بستر در بیماران بستری استفاده می شود. انتخاب تشک بادی مناسب برای جلوگیری از زخم بستر مهم است. تحقیقات نشان داده است که بلبرینگ هوای الماسی موثر نیست و به جای آن بلبرینگ های هوای لوله ای پیشنهاد شده است. حتی اگر در بیماران بستری از تشک بادی استفاده شود، بیمار باید هر 2 ساعت یکبار در وضعیت قرار گیرد.

 

به کمک خدمات اجاره تجهیزات پزشکی نیازهای درمانی بیمار در انواع زمینه ها به سرعت و به راحتی محقق می شود. در طول مرحله اجاره، اعضای تیم ما از شما در فرآیند نصب و استفاده با آوردن دستگاه شما به محل شما پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، اصل کار دستگاه های پزشکی و ترتیب کالیبراسیون در فواصل زمانی معین دنبال می شود تا از دقیق ترین و کارآمدترین خدمات اطمینان حاصل شود. اعضای تیم آموزش دیده و باتجربه ما در فرآیند اجاره، مرحله استفاده از دستگاه هایی را که به منزل شما تحویل می دهند دنبال می کنند و در این فرآیند به بستگان بیمار اطلاع می دهند. به منظور بهره مندی از خدمات اجاره دستگاه پزشکی خود در محدوده خدمات بهداشتی، می توانید از طریق خط تلفن فعال ما تماس گرفته و درخواست نوبت خود را ارسال نمایید. خوشحالیم که هر زمان که نیاز داشته باشید در کنار شما هستیم. شما می توانید از فرآیند اجاره تجهیزات پزشکی بهره مند شوید، به ویژه برای بیمارانی که همچنان به عنوان بستری در بستر درمان می شوند و روند مراقبت در منزل ادامه دارد.

 

1 دیدگاه

  • حامد, 20 دی, 1401 @ 11:40 ق.ظ پاسخ

    با تشکر از خدمات شرکت آرین طب من برای مادرم icu در منزل خواستم، دستگاه اکسیژن و تخت ۳ شکن برقی و مانیتورینگ و پمپ انفوزیون با قیمت خیلی عالی و مناسب با کیفیت پرستاری عالی دریافت کردم .راحت میتونید بهشون اعتماد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *