آزمایشگاه در منزل

 

 

مقدمه

شاید هر کدام ازما تا حالا شاهد مریضی یکی از اعضای خانواده خود در منزل بوده ایم و می‌دانیم که بیمار قطعا نیاز به مراقبت و  نگهداری دارند. حتی امکان دارد به خاطر نبود وقت یا فضای پرتردد بیمارستان ترجیح دهیم تا به نگهداری از مریض خود در خانه بپردازیم.

تیم پرستاران باتجربه و دارای مجوز آرین طب برای خدمت رسانی به بیماران  در منزل آماده خدمت است.خدمات این مجموعه به صورت منعطف است و با هماهنگی با شما انجام می‌گیرد و با این کار تجربه آزمایشگاه در منزل را خواهید داشت.

آزمایشات خون

در مجموعه آرین طب طیف وسیعی از انواع آزمایش های خون در خانه شما انجام می‌شود. ما تقریبا هر آزمایشی که امکانات انجام آن آزمایش در منزل وجود داشته باشند، ارائه خواهیم داد. این مجموعه با اعزام  کردن یک فرد متخصص و انجام نمونه‌گیری در خانه انجام می‌پذیرد.

بعد از ان نمونه‌ی شما به آزمایشگاه ارسال می‌شود و نتیجه‌ی آن در سریعترین زمان ممکن به دست شما می‌رسد. به همین راحتی! در ضمن همه مراحل آزمایش در خانه، طبق استانداردهای بیان شده از طرف وزارت بهداشت انجام می‌شود و پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌گردد.

نمونه‌گیری خون در منزل

نمونه‌گیری به نظر خیلی از افراد کار راحتی می‌آید اما زمانی که با بیمار کهن سال، بچه و معلول روبه رو می‌شوید، مقداری شرایط تفاوت دارد. در این صورت بزرگترین موضوع حضور این اشخاص در محل آزمایشگاه می‌باشد.

مجموعه آرین طب با اعزام کردن تکنسین‌های مجرب به منزل شما این مشکل را حل نموده است. نمونه‌گیر با رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی و ابزار مناسب برای نمونه‌گیری در خانه و منتقل کردن آن به آزمایشگاه در منزل شما مراجعه می‌کند. نمونه خون در cool box نگهداری می‌شود و در قبل از یک ساعت به آزمایشگاه انتقال داده می‌شود.

باید بدانید برای بیشتر آزمایش‌ها مثل اعتیاد، بارداری و تشخیص دادن انواع مریضی‌ها و حتی چکاپ کامل بدن به نمونه خون نیاز خواهید داشت. همین طور بعد از آزمایش و برای تفسیر هم می‌توانید علائم اختصاری که در آزمایش خون شما قرار داده شده را مطالعه کنید.

نمونه گیری ادرار در منزل

نمونه ادرار برعکس نمونه خون باید متقاضی انجام دهد. آزمایش ادرار در محل آزمایشگاه برای اشخاص زیادی یک مشکل جدی می‌باشد، به همین خاطر ترجیح می‌دهند این آزمایش را در  منزل انجام دهند. اما هنگامی که قرار است نمونه‌گیری ادرار در خانه انجام گیرد سوالات فراوانی مطرح می‌شود، به طور مثال اینکه نمونه را تا کی می‌توان نگه داشت؟ حداقل مقدار نمونه آن چقدر باشد؟ شکل نگهداری نمونه چگونه است؟چطور می‌توان نمونه را برای آزمایشگاه ارسال نمود؟

شما می‌توانید با بهره گیری از خدمات آزمایش آرین طب ، انواع آزمایشات مربوط به ادرار را در خانه انجام داده و در کمترین زمان، جواب آن را هم بصورت آنلاین دریافت نمایید. به همین خاطر، اگر قصد انجام آزمایش در خانه را دارید، مناسب است بدانید که خدمات آزمایش در خانه  تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی می‌باشد و اصلا نگرانی از نظر هزینه آزمایش در خانه برای شما نیست.

آزمایش کرونا در خانه و محل کار

این روزها همه مردم درباره‌ی کرونا و آزمایش‌های مربوط به آن صحبت می‌کنند. اما نیازی نیست بیشتر از این در این رابطه صحبت کنیم. هر زمانی تصمیم داشتید به خانه‌ی پدر یا مادر مسن خود بروید یا تمایل به انجام یک سفر داشتید و یا دغدغه این را داشتید که کرونا دارید یا نه، می‌توانید از خدمات آزمایش کرونا در منزل آرین طب استفاده نمایید.

انجام نمونه گیری در منزل برای کودکان

نمونه‌گیری در منزل و انجام آزمایش برای بچه‌ها همواره برای پدر و مادر یک نگرانی جدی است. فضای آزمایشگاه سبب ایجاد استرس و ترس کودکان می‌شود ، به همین خاطر پدر و مادر با ترس و نگرانی فرزندان خود رو به رو می‌شوند. در این زمینه می‌توانید به آرین طب اعتماد نمایید و اجازه دهید متخصصان مجرب و با دانش ما در محل آرام خانه، نمونه‌گیری برای بچه‌ها را انجام دهد.

آزمایش در منزل تهران

با توجه به اینکه در بیشتر ساعات شبانه روز خیابان‌های تهران با شلوغی و تردد زیاد مواجه هستیم، بهتر است تا خدمات آزمایشگاهی را در خانه انجام دهیم. مجموعه آرین طب با ایجاد ارتباط بین آزمایشگاه‌ها و شما، می‌تواند تا همه خدمات آزمایشگاهی را پوشش دهد.

این مجموعه برترین پرستاران و متخصصان را در اختیار شما می‌گذارد تا انجام خدمات آزمایشگاه در منزل تهران را به بهترین شکل انجام دهند.

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با آزمایشگاه در منزل و خدماتی که مربوط به انجام انواع آزمایشات است صحبت کردیم. این که همه انواع آزمایشات را تقریبا م توان در خانه انجام داد. برای این کار کافی است تا با مجموعه آرین طب ارتبا برقرار کنید تا این مجموعه بهترین متخصصان را برای این کار بفرستد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *