دکتر محمد ثقفی | فوق تخصص گوارش و کبد

درباره پزشک

مدرس دانشگاه هستم و مفتخرم که در سایه الطاف خداوند و اساتید بزرگوار در شهر تهران در خدمت هموطنان هستم . هدف این بوده تا در تمام دوره های آموزشی و تحقیقاتی با هدف تعالی و رشد بنیه علمی و عملی با به روز رسانی پزشکی در ایران خدمات آسان و موثر به هموطنان داده شود. همچنین برپایه تکنولوژی روز و به دور از هیاهوی فضاهای رسانه ای و مجازی ،بیماران از راحت ترین خدمات پزشکی و درمانی بهره ببرند . امیداست با تسکین درد و درمان بیماران، خانواده های ایرانی زندگی سالم و شادی داشته باشند . تهران، شریعتی، روبروی خیابان دولت، کوچه میرزاتاراج (سیروس)، پلاک 3 طبقه دوم

خدمات مطلب دکتر محمد ثقفی

  • فوق تخصص گوارش و کبد
  • بورد فوق تخصص
  • بورد تخصصی بیماری های داخلی
  • عضو هیت علمی

ویزیت وتشکیل پرونده پزشکی

با مراجعه به کلینیک و ویزیت هر بیمار تشکیل پرونده انجام می گیرد و بیمار تحت نظارت پزشک به درمان خود ادامه خواهد داد.

خدمات بالن لاغری

بالن معده یکی از روش های پر طرفدار برای لاغری سریع می باشد. در این کلینیک خدمات بالن معده با هزینه مناسب و کیفیت بالا انجام می گیرد.

خدمات باند لیگاسیون و IRC همورویید

خدمات باند لیگاسیون و Infra red coagulation که درمان های سرپایی همورویید به شمار می آیند در کلینیک ارایه می شوند.

خدمات vip اندوسکپی و کولونوسکپی

آندوسکوپی اقدامی است که در در آن دکتر با استفاده از تجهیزات پزشکی مرتبط با این حوزه اقدام به مشاهده اندام های داخلی و رگ های بیمار میکند .که این کار باعث میشود که تشیخص بهتری برای بهبود بیمار رخ دهد.

مشاوره تغذیه

از خدمات مشاوره تغذیه حرفه ای و زیر نظر پزشک برای چاقی و لاغری و یا اصلاح برنامه غذایی می توانید استفاده نمایید.

خدمات بیوفیدبک

بیوفیدبک بعنوان اولین روش درمان در نیمی از موارد یبوست مزمن شناخته شده است.

ارجاع به تیم جراحی جهت اعمال جراحی لاغری و زیبایی

جراحی لاغری روشی است که توسط آن افراد مفرط ( چاق ) توسط آن وزن شان را کم میکنند . البته این در صورتی است که بعد از طی روش های غیر جراحی مثل رژیم یا ورزش و… تصمیم به جراحی گرفته می شود که گزینه مناسبی برای این افراد است .

خدمات غربالگری سرطانهای گوارش

یکی از راههای موثر برای پیشگیری از سرطان، انجام غربالگری است. نکته بسیار مهم در خصوص غربالگری این است که در حقیقت غربالگری به معنای تشخیص سرطان نیست، بلکه به معنی بررسی وضعیت سلامت عضو می باشد.

خدمات آموزش ،مدیریت و درمان بیماری های التهابی روده(IBD)

بیماری التهابی روده نوعی بیماری دستگاه گوارش است که روده بزرگ و کوچک در آن دچار التهاب و خونریزی می گردد و قابل کنترل و درمان است.