بهترین متخصص واریس و بهترین مرکز درمانی واریس

بهترین متخصص واریس و بهترین مرکز درمانی واریس

بهترین متخصص واریس و بهترین مرکز درمانی واریس، کدام متخصص است؟ چه روش هایی برای درمان واریس وجود دارد؟ چگونه از واریس پیشگیری کنیم؟ مقاله خلاصه ای از چند مقاله دکتر هادی زاده بهترین متخصص واریس اصفهان در اختیار عموم قرار می گیرد.

ماهیت واریس چیست؟

ورید های واریسی ورید های بزرگ شده هستند. هر سیاهرگی می تواند ورید واریسی باشد. اما ورید هایی که بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرند در پا و انگشتان پا هستند. این به این دلیل است که ایستادن و راه رفتن باعث افزایش فشار در ورید های پایین تنه شما می شود.

واریس های آبی رنگ:

ورید های واریسی معمولاً رگ های آبی هستند که در زیر سطح پوست ظاهر می شوند. تقریباً همیشه روی پاها و انگشتان پا تأثیر می گذارد. رگ های متورم و پیچ خورده سطحی را گاهی رگ های عنکبوتی می نامند.

برای بسیاری از افراد، رگ های واریسی و رگ های عنکبوتی یک مشکل رایج هستند.

این در حالی است که برای برخی می توانند باعث درد و ناراحتی شوند. این عروق گاهی اوقات بشکل مشکلات جدی ظاهر می شود. همچنین ممکن است نشان دهنده افزایش خطر سایر مشکلات گردش خون باشد.

علائم واریس:

رگ های واریسی می توانند علائم زیر را داشته باشند:

  • رگه های بنفش تیره یا آبی.
  • رگ های پیچ خورده و متورم که شبیه طناب هستند.
  • درد یا سنگینی در پاها.
  • احساس سوزش
  • لرز
  • گرفتگی عضلات و تورم ساق پا.
  • درد بعد از نشستن یا ایستادن طولانی مدت.
  • خارش اطراف یک یا چند منطقه
  • زخم های پوستی در نزدیکی مچ پا، به این معنی است که شما یک بیماری عروقی جدی دارید که باید درمان شود.

علایم بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که در سایت دکتر هادی زاده بهترین متخصص واریس ایران منتشر گردیده است.

پیشگیری از واریس:

چگونه می توان از رگ های واریسی جلوگیری کرد؟

بهبود گردش خون و تون عضلانی شما ممکن است خطر ابتلا به واریس یا بیماری های دیگر را کاهش دهد. تنها اقداماتی که می توانید برای درمان مشکل واریس انجام دهید، اقداماتی است که می تواند به جلوگیری از آن کمک کند.

در ادامه اقدامات انجام شده، لیست شده است:

  • مراقب وزن خود باشید.
  • خوردن غذاهای پر فیبر و کم نمک.
  • از پوشیدن کفش های پاشنه بلند و جوراب های تنگ خودداری کنید.
  • پاهای خود را بالا بیاورید.
  • تغییر وضعیت نشستن یا ایستادن به حالت و مدت مناسب.

ارتباط علائم واریس با بیماری های دیگر

علائم واریس با علائم بسیاری از بیماری های دیگر تشابه دارند. لذا بایستی در تشخیص و درمان آن ها دقت کافی را به عمل آورد. به عنوان نمونه می توان اشاره نمود که ارتباط علائم واریس با علائم بیماری های دیگر در زمینه بیماری های قلب و عروق به وضوح قابل مشاهده می باشد. در بیماری های قلب و عروق به ویژه در نارسایی های قلبی ورم پاها دیده میشود.

ورم پا در بیماری های قلبی و عروقی که منجر به نارسایی قلبی شده باشند به صورت قرینه و دو طرف می باشند.

هر چند که بسیاری از موارد واریس و بیماری های عروقی یک طرفه هستند و انتظار داریم که ورم ناشی از آن ها نیز یک طرفه باشد اما در موارد زیادی از بیماران ممکن است در هر دو پا به طور همزمان واریس قابل دیدن باشند. لذا ممکن است هر دو پا به طور همزمان ورم کرده باشند.

بنابراین در این بیماران بایستی به افتراق این دو مورد از هم دقت فراوان کرد.

نکته بعدی آن که در بیماران مبتلا به نارسایی قلب احساس سنگینی در پاها به وفور دیده می شود این مورد یکی از مواردی است که بیماران مبتلا به واریس هم از آن شکایت دارند

بهترین درمان های واریس:

درمان های مختلفی برای واریس از زمان های گذشته پیشنهاد شده است.

هیچکدام از این روش های قبلی و قدیمی نمی توانند باعث درمان مناسب و دائمی واریز شوند. بنابراین بایستی به دنبال بهترین روش درمان بود. بهترین روش درمان توسط دکتر هادی زاده (بهترین متخصص واریس ایران) (بهترین متخصص واریس در اصفهان) از سال ها قبل انجام می شده است. کلینیک فوق تخصصی واریس اصفهان بوسیله دکتر هادی زاده جهت عرضه بهترین روش های درمان واریس اختصاص داده شده است. انواع روش های جدید و بین المللی از جمله لیزر داخل عروقی اسکلروتراپی، چسب واریس، میکروفلبکتومی و… در مرکز لیزر واریس در اصفهان عرضه می شوند.

این روش های نوین درمانی توسط دکتر هادی زاده (بهترین متخصص واریس اصفهان) (بهترین متخصص واریس ایران) در اختیار بیماران گرامی گذاشته می شود. این روش های بینهایت عالی بدون عوارض و پایدار و بدون عود می باشند. برای مطالعه ادامه مطالب، روی آدرس زیر ضربه بزنید:

لیزر واریس:

لیزر واریس یک روش قطعی و عالی برای درمان بیماری های وریدی و واریس است. در کلینیک واریس دکتر هادی زاده انواع واریس با بهترین متدها درمان میشود. یکی از این روش ها، لیزر واریس است.

لیزر واریس هیچ گونه عوارضی در بیماران به جا نمی گذارد. درمان واریس با لیزر به عنوان یکی از درمان های انتخابی در سراسر دنیا استفاده می‌شوند. دکتر هادی زاده مدت های مدید و سال ها است که به درمان بیماران واریس مشغول می باشند.

این درمان ها بسیار عالی، ماندگار، بدون جراحی، بدون بیهوشی می باشند. این روش های بسیار موثر و بدون عارضه، در بیماران مبتلا به واریس ساکن اصفهان و سایر نقاط کشور که به دنبال بهترین متخصص واریس اصفهان و بهترین متخصص واریس ایران هستند عرضه می‌شود. لیزر واریس در مرکز واریس اصفهان هیچگونه بازگشتی نداشته است و بیماران به درمان کامل و پایدار دست پیدا کرده اند.

شرایط پس از لیزر واریس:

سوالات زیادی از طرف بیماران در این مورد مطرح می شود. بسیاری از این بیماران در واقع اطلاعات کامل در مورد لیزر واریس و درمان واریس با آر اف ندارند. نکته مهم آن است که مشخص کنیم مقصود ما از لیزر واریس، لیزر کم توان و سطحی نمی باشد. لیزر های سطحی و کم توان فقط برای رگ های روی پا قابل استفاده می باشند.

لیکن لیزر واریس عمقی با استفاده از فیبرهای مخصوص انجام می شود و تحت راهنمایی سونوگرافی قابل انجام است. این روش های جدید برای واریس های طنابی بزرگ استفاده می شوند. در واقع لیزر و rf همراه با سونوگرافی برای درمان واریس های عمقی و طنابی به کار برده می شوند.

این درمانها نتایج بسیار عالی و بی نهایت درخشان را به همراه دارند.

دکتر هادی زاده (بهترین متخصص واریس ایران) (بهترین متخصص واریس اصفهان) از لیزر های قدرتمند و rf برای درمان واریس های عمقی و طنابی بسیار پیشرفته استفاده می نمایند. نتایج بسیار درخشان آن ها را می توانید در گالری سایت دکتر هادی زاده مشاهده بفرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *