شیر برقی هانتر چه ویژگی‌هایی دارد؟

شیر برقی هانتر چه ویژگی‌هایی دارد؟

شیر برقی هانتر یکی از محصولات محبوبی است که در سیستم آبیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس بدنه این شیر بسیار مقاوم است و در برابر فشار آب دچار فرسایش و خوردگی نمی‌شود. در نتیجه، استفاده از این شیر برقی آبیاری توانسته است انقلابی را در صنعت آبیاری به وجود بیاورد و پارادایم‌های آن را تحت تاثیر قرار دهد. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند از زمانی که استفاده از این شیر مرسوم شده است، شاهد تغییرات شگرفی در صنایع مختلف از جمله صنایع کشاورزی بوده‌اند.

جنس بدنه شیر برقی آبیاری چیست؟

جنس بدنه شیر برقی آبیاری از پلاستیک مقاوم است. همانطور که می‌دانید آب و رطوبت می‌توانند به سرعت به فلزات آسیب وارد کنند و باعث زنگ‌زدگی آن‌ها شوند؛ اما پلاستیک در برابر زنگ‌زدگی بسیار مقاوم است و از بین نمی‌رود. همچنین، پلاستیک در برابر فشار آب منعطف است و به زودی دچار فرسایش نمی‌شود. پلاستیک به‌کار‌رفته در بدنه این شیر باعث شده است که وزن این شیر به میزان زیادی کاهش پیدا کند و در نتیجه در صنایع مختلف راحت‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قابلیت نصب درزگیر روی دیافراگم شیر برقی

یکی از مزایای بسیار مهم شیر برقی هانتر قابلیت نصب درزگیر بر دیافراگم شیر برقی است. دیافراگم از جنس پلاستیک یا پلیمر است که جریان میان ولوها و پمپ‌ها را کنترل می‌کند. شیر برقی هانتر به گونه‌ای طراحی شده است که شما می‌توانید درزگیر را روی آن قرار دهید. این درزگیر از نشت کامل آب جلوگیری می‌کند و در نتیجه شیر برقی برای مدت طولانی، بدون اینکه هیچ‌گونه آسیبی در ساختار آن به وجود بیاید، قابل استفاده است. این مسئله باعث می‌شود که شما بتوانید به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهید و تنها بر کارکرد شیر تمرکز داشته باشید.

تنوع مدل‌ها

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است استفاده از شیر برقی هانتر مدنظر قرار گیرد، تنوع بالا در مدل‌های آن است. همانطور که می‌دانید هر پروژه نیازهای متفاوتی دارد و شما نمی‌توانید یک شیر را در محیط‌ها و پروژه‌های مختلف به‌کار ببرید. به همین دلیل، توصیه می‌شود در مرحله اول نیازهای خود را شناسایی کنید و سپس بر اساس نیازهای خود برای خرید این شیر اقدام کنید. در این شرایط، می‌توانید بهترین بهره را از شیر ببرید و این مسئله به افزایش راندمان شیر برقی در محیط و در نتیجه افزایش راندمان کاری شما کمک خواهد کرد.

شیر برقی هانتر چه ویژگی‌هایی دارد؟

قطع و وصل شدن سریع آب

شیر برقی به سرعت می‌تواند جریان آب را وصل یا قطع کند. این مسئله در سیستم‌های آبیاری صنعتی اهمیت زیادی دارد و می‌تواند بر تولید محصولات اثر بگذارد. در‌صورتی‌که جریان آب به سختی وصل شود یا قطع شدن آن‌ها دشوار باشد، گیاهان به آب کافی دسترسی نخواهند داشت و در نتیجه مشکلات زیادی برای آن‌ها به وجود خواهد آمد.

کاهش مصرف آب

آب مایه حیات است؛ این جمله‌ای است که همواره بر آن تاکید شده است و دوستداران محیط زیست به این مسئله اشاره می‌کنند منابع آبی کره زمین محدود است و انسان‌ها باید توجه ویژه‌ای به روش مصرف منابع آبی داشته باشند؛ بنابراین با‌توجه‌به این مسئله که در سیستم‌های آبیاری از میزان زیادی آب استفاده می‌شود، مدیریت آب یک تکنیک بسیار مهم است. شیر برقی هانتر به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند مصرف آب را بهینه‌سازی کند و از هدررفت آب جلوگیری می‌کند.

طول عمر بالا

به‌طور‌کلی، زمانی که صحبت از شیر برقی هانتر می‌شود، یک ویژگی بسیار مهم آن به ذهن خطور می‌کند و آن طول عمر بالای این شیر است. این محصول می‌تواند مدت‌های بسیار زیادی در محیط مورد استفاده قرار گیرد و همین امر باعث افزایش رضایت کاربران خواهد شد.

شیر هانتر در کجاها استفاده می‌شود؟

شیر برقی هانتر هم دارای مصارف خانگی و هم دارای مصارف صنعتی است. شما می‌توانید برای مدیریت آبیاری باغچه خود از این شیر استفاده کنید. همچنین، شیر هانتر در گلخانه‌های بزرگ که نیاز اساسی به تامین آب وجود دارد و در‌صورتی‌که آب به گیاهان نرسد، مشکلات زیادی به وجود می‌آید، مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مدیریت فضاهای سبز واحدهای آپارتمانی نیز می‌توان از شیر هانتر استفاده کرد. زمین‌های کشاورزی که در ابعاد کوچک هستند، می‌توانند با استفاده از شیر هانتر راندمان تولید خود را بالا ببرند.

شیر برقی هانتر چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای خرید شیر برقی هانتر به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد شیر هانتر در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌‌اید این شیر مزایای زیادی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به طول عمر بالا، مدیریت سیستم آبیاری، تنوع بالای مدل‌ها و قطع‌ و وصل شدن جریان آب اشاره کرد. اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید شیر برقی هانتر هستید، می‌توانید به بازرگانی آب نیرو مراجعه کنید. این مرکز خدمات گسترده‌ای را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، محصولاتی که در این فروشگاه وجود دارند، همگی باکیفیت هستند و همراه با گارانتی به فروش می‌رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *