جراحی لیفت صورت بدون بیهوشی چگونه است؟

حتماً در اطراف خود کسانی را دیده اید که با افزایش سن، دچار چین و چروک و خطوط عمقی و سطحی در نواحی مختلف صورت می شوند. گاهی نیز پوست صورت شل می شود و فرد دچار افتادگی می گردد که این موضوع سبب می شود تا سن فرد بیشتر نشان داده شود.

 

همه این موضوعات سبب می شود تا این دسته از افراد به دنبال راهکار های مناسب و دائمی برای حل کردن و بهبود این وضعیت باشند. جراحی لیفت صورت بدون بیهوشی یکی از بهترین راه حل های موجود برای از بین برد چین و چروک، رفع شل شدگی و افتادگی پوست صورت و ناحیه گردن می باشد.  ( برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید )

 

در اینجا ممکن است سوال های زیادی برای شما دوستان مطرح شده باشد. لیفت صورت چیست و چگونه انجام می شود؟ مزایا و معایب این جراحی چیست؟ شرایط جراحی لیفت صورت بدون بیهوشی شامل چه مواردی می باشد؟ در این مقاله سعی کردیم تا به تمامی این پرسش ها پاسخ دهیم و اطلاعات مختصر و مفیدی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

 

 

جراحی لیفت صورت بدون بیهوشی چگونه انجام می شود؟

 

لیفت صورت بدون بیهوشی یک جراحی سرپایی می باشد که در شرایط طبیعی و استاندارد، حداقل دو ساعت و حداکثر ۶ ساعت زمان می برد. البته در شرایطی که افراد دارای مشکلات پیچیده و دشوار تری می باشند، این عمل می تواند به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

 

در طی این جراحی، پزشک در نواحی خاصی از صورت همانند کناره های پوست صورت و نزدیک گوش برش عصایی ایجاد می کند و از این راه پوست اضافی را برداشته و بقیه پوست را از همان ناحیه برش داده شده، بخیه می زد. برای کاهش درد در این عمل از مواد بی حس کننده استفاده می کنند تا فرد متقاضی، راحت تر عمل را پشت سر بگذارد.

 

برای اینکه از نتیجه جراحی لیفت صورت بدون بیهوشی خود رضایت داشته باشید، بهتر است مواردی را رعایت کنید. در قدم اول باید بدانید که تا چند روز اول صورت شما کبود و متورم خواهد بود. بنابراین نگران نباشید، زیرا با گذشت یک الی دو هفته این کبودی ها رفت می شود و می توانید با خیال راحت به محل کار خود برگردید.

 

سعی کنید تا مدت زمان دو هفته از انجام فعالیت های سنگین پرهیز کنید. زیرا فعالیت های زیاد و خم و راست شدن می تواند فرایند بهبود و التیام زخم های شما را به تأخیر بیندازد. همچنین نباید در معرض مستقیم آفتاب قرار بگیرید و از مصرف الکل تا چندین هفته خودداری کنید. زیرا این موارد می تواند سبب بروز خونریزی گردد.

 

 

 

مزایا و معایب جراحی لیفت صورت بدون بیهوشی چیست؟

 

لیفت صورت بدون بیهوشی مزایای زیادی را برای فرد به ارمغان می آورد که در این قسمت از مقاله به برخی از این موارد اشاره می کنیم:

 

داشتن چهره شاداب و جوان

از بین رفتن چین و چروک های صورت

افزایش اعتماد به نفس فرد

از بین رفتن غبغب به صورت کامل

برطرف شدن افتادگی پوست

از بین رفتن خطوط عمقی و سطحی صورت

اما این عمل معایب و خطراتی نیز به همراه دارد که برخی از این معایب شامل موارد زیر می باشند:

به وجود آمدن اسکار پوستی

ریختن مو در نواحی جراحی شده

افزایش احتمال بروز حساسیت و یا عفونت

برای اینکه از نتیجه عمل خود راضی باشید و معایب و خطرات آن را به حداقل میزان ممکن برسانید، پیشنهاد می کنیم تا در انتخاب پزشک جراح خود دقت بسیار داشته باشید و از یک پزشک ماهر کمک بگیرد.

 

چه کسانی می توانند کاندید جراحی لیفت صورت بدون بیهوشی باشند؟

 

برای اینکه نتیجه مطلوبی از نتیجه لیفت صورت بدون بیهوشی بگیرید بهتر است از شرایطی برخوردار باشید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

 

افرادی که سیگار مصرف نمی کنند.

افرادی که دارای ثبات وزنی هستند و دچار چاقی ها و لاغری های ناگهانی نمی شوند.

افرادی که بیماری های پوستی خاصی ندارند و در سلامت بدنی کاملی هستند.

کسانی که از کنار دهان تا کنار بینی دارای چین های عمیق می باشند.

افرادی که پوست نواحی گردن آن ها شل بوده و چربی های اضافی دارند.

افرادی که پوست روی نواحی گونه آن ها شل شده و دارای چین های عمیق می باشند.

 

هزینه های مورد نیاز برای جراحی لیفت صورت بدون بیهوشی چگونه است؟

 

احتمالا می دانید که هزینه جراحی های زیبایی به عوامل مختلفی بستگی دارد و لیفت صورت نیز از این ماجرا مستثنی نیست. در واقع قیمت جراحی لیفت صورت تحت تاثیر عوامل مختلفی می تواند افزایش و یا کاهش پیدا کند و برای همه افراد یکسان نخواهد بود. برای مثال:

 

میزان دستمزد مد نظر پزشک جراح

روش جراحی لیفت صورت

میزان چین و چروک های موجود روی صورت

هزینه های مرتبط با بیمارستان و یا کلینیک

و…

 

 

 

نتیجه جراحی لیفت صورت بدون بیهوشی تا چه مدت ماندگار خواهد بود؟

 

یکی از دغدغه های متقاضیان این عمل جراحی، این است که آیا نتیجه حاصل از این عمل زیبایی دائمی و ماندگار است؟ برای پاسخ به این پرسش لازم است ذکر کنیم که سبک زندگی و رسیدگی های بعد از عمل از جمله استفاده مکرر از کرم های مخصوص می تواند روی میزان ماندگاری تاثیر گذار باشد.

 

در واقع میزان مدت عمر لیفت صورت در هر فردی متغیر است و این میزان حتی تحت تاثیر جنس پوست نیز قرار دارد. در صورتی که شرایط به خوبی پیش رود، اثرات و نتایج کشیدن و لیفت کردن پوست صورت می تواند تا آخر عمر نیز باقی بماند.

 

کلام پایانی

همان طور که در این مقاله مطالعه کردید، شما را تا حدودی با جراحی لیفت صورت بدون بیهوشی آشنا کردیم و اطلاعاتی راجب به شرایط، مزایا و معایب و… به شما ارائه دادیم.

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از جراحی لیفت صورت باید مورد توجه قرار گیرد، انتخاب جراح پلاستیک ماهر و با تجربه است. بنابراین پیش از عمل تحقیق کنید تا با آمادگی بیشتری اقدام به جراحی کنید.

در صورتی که شما عزیزان در این زمینه نیاز به مشاوره و راهنمایی های بیشتری دارید می توانید با کارشناسان و متخصصان با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید و نسبت به رفع مشکل در مورد انواع جراحی های لیفت صورت بدون بیهوشی اقدام کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *