بهترین راه جوانسازی پوست صورت از نظر کلینیک ایرانیان

بهترین راه جوانسازی پوست صورت از نظر کلینیک ایرانیان

پوست صورت بدون شک تاثیر ویژه‌ ای بر روی چهره شما دارد که باید آن را جدی بگیرید. اگر شما بتوانید مراقبت از پوست صورت را به صورت پیوسته انجام دهید، مسلما در اکثر اوقات از چهره زیبایی برخوردار خواهید بود. برای جوان سازی پوست راه های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن ها باید به صورت جداگانه بررسی شوند. خوشبختانه کلینیک ایرانیان از بهترین راه جوانسازی پوست برای این کار بهره می برد که شما هم می‌ توانید به صورت ویژه از این موارد استفاده کنید. در این مطلب به بررسی کامل‌تر جوانسازی پوست و راه های آن خواهیم پرداخت.

چه روش هایی برای جوانسازی پوست پیشنهاد می‌ شوند؟

در صورتی که آثار چین و چروک بر روی صورت شما ظاهر شده است، باید به خوبی برای جوانسازی پوست خود اقدام کنید تا زیبایی دوباره را به آن ها برگردانید. شاید برای شما جالب باشد که در بین تمامی روش ها،‌ بوتاکس بیش از بقیه استفاده می‌شود. از همین رو شما هم می‌توانید برای زیباسازی پوست خود از روش بوتاکس استفاده کنید. خوشبختانه این روش دارای عوارض بسیار کمی است که همین امر محبوبیت آن را چند برابر کرده است. همچنین با این روش شما نیازی به گذراندن دوره ریکاوری نخواهد داشت. یکی دیگر از روش های عالی برای این موضوع به کار بردن فیلرهای بافت نرم است. در واقع این فیلر به زیر پوست فرد تزریق می شود که در نتیجه آن ترمیم پوست به سرعت انجام خواهد شد. معمولا از  فیلرها برای برجسته‌ سازی گونه ها استفاده می شود.

با کمک فیلرها می توان به خوبی مشکل گودی زیر چشم را نیز حل کرد که یکی از بزرگ‌ ترین مسائلی است که برای افراد مختلف به وجود می آید. روش درمانی دیگری که می توان از آن برای جوانسازی پوست استفاده کرد لیزردرمانی می باشد. در واقع پرتوهای لیزر این قدرت را دارند که رنگ و بافت پوست را به صورت دقیق تغییر دهند. اگر احساس می کنید که بافت صورت شما شل شده است،  حتما  با کمک لیزر درمانی این مساله را برای خود حل کنید. نکته جالب این است که با وجود لیزر درمانی می توانید بسیاری از آکنه ها و اسکارها را به خوبی از بین ببرید. زمانی که معاینه اولیه شما در کلینیک ایرانیان انجام می شود، از بین این روش ها یکی انتخاب می گردد تا درمان شما به سرعت آغاز گردد.

جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ در کلینیک ایرانیان

یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید برای جوانسازی پوست خود انجام دهید میکرونیدلینگ است. در این روش سوزن های بسیار ریزی وارد پوست می شوند تا یک فضای جدید برای تزریق ایجاد کنند. وقتی که این اتفاق برای شما رخ داد، فضای جدیدی در پوست ایجاد می شود که مواد درمانی به این قسمت تزریق می شوند. با تمام شدن فرایند تزریق مواد درمانی کم کم اثر می‌ گذارند و باعث بهبود شرایط پوست شما خواهند شد. نکته جالب این است که همین سوزن زدن باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در داخل پوست خواهد شد. این پروتئین ها نقش بسیار مهمی در جوانی پوست دارند و به آن خاصیت ارتجاعی می دهند. برای اینکه میزان جذب مواد درمانی در این روش بیشتر شود، می توان از موادی همچون اسید هیالورونیک به خوبی استفاده نمود.

این شیوه بسیار کم خطر و کم عوارض است که می توانید به صورت ویژه از این راهکار به نفع خود بهره ببرید. همچنین جوانسازی با روش میکرونیدلینگ هزینه مناسبی هم دارد که از این لحاظ نیز برای  شما بسیار مناسب خواهد بود. البته تشخیص نوع درمان و شرایط آن برعهده متخصص زیبایی است که باید اعتماد لازم در این مورد را داشته باشید. دستگاهی که برای میکرونیدلینگ به کار می رود به دو شکل دستی و برقی است که هر کدام از آن ها اهمیت خاص خود را دارند. با توجه به مزایای خاصی که در این روش وجود دارد، بهتر است که شما هم به صورت ویژه از آن بهره ببرید.

سخن پایانی

جوانسازی صورت به شما کمک می کند تا یک چهره جذاب و زیبا برای خود ایجاد نمایید. در همین راستا شاهد آن هستیم که راه‌ های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارد. کلینیک ایرانیان یکی از بهترین مراکزی است که درمان این مشکل را به آسانی انجام می دهد. از همین رو به شما پیشنهاد می دهیم که درمان خود را در این کلینیک انجام دهید. بهتر است که کل درمان خود را زیر نظر متخصصان این مرکز صورت دهید زیرا توانایی و تخصص پزشکان این کلینیک بسیار بالا است و مشکل شما در کوتاه ترین زمان ممکن حل خواهد شد.

شماره تماس های کلینیک زیبایی ایرانیان

شماره کلینیک زعفرانیه: ۲۰ – ۰۲۱۲۲۱۷۶۰۱۳

شماره کلینیک سعادت آباد: ۰۲۱۲۶۷۶۵۴۳۱

شماره کلینیک تهرانپارس: ۰۲۱۷۷۲۹۷۹۷۹

شماره کلینیک دولت: ۰۲۱۲۶۶۵۱۳۶۳

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *